Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 12 záznamů.  předchozí11 - 12  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Vzdělávací projekt pro popularizaci chemie
Šedivá, Renata ; Zákostelná, Barbora (oponent) ; Šulcová, Renata (vedoucí práce)
Univerzita Karlova v Praze - Přírodovědecká fakulta Katedra učitelství a didaktiky chemie Praha 2010 Bakalářská práce Vzdělávací projekt na popularizaci chemie Renata Šedivá Předkládaná práce je návrhem Vzdělávacího projektu na popularizaci chemie, měla by inspirovat a motivovat učitele chemie k zařazení takového projektu do výuky a pomoci jim při jeho přípravě a realizaci. Návrh sestává z časového a obsahového harmonogramu projektu a deseti vybraných experimentů, k nimž byly vytvořeny protokoly obsahující seznam pomůcek a chemikálií, postup při provádění experimentu, princip experimentu, poznámky a doporučení. Práce je doplněna dokumentací z realizace projektu ve formě fotografií a videa umístěné na DVD v přílohách. Projekt je určen pro žáky výběrového semináře nebo chemického kroužku na střední škole. Výsledkem projektu je prezentace experimentů řešiteli žákům nižších ročníků, která by je měla motivovat ke studiu chemie.
Finanční gramotnost na základních školách v kraji Vysočina
Nechvátalová, Petra ; Kaczor, Pavel (vedoucí práce) ; Pucandlová, Miroslava (oponent)
Bakalářská práce se zabývá finanční gramotností na základních školách v kraji Vysočina. Cílem této práce je přiblížení systému vzdělávání na základních školách v České republice. Teoretická část této práce popisuje systém vzdělávání, systém budování finanční gramotnosti a rámcové vzdělávací programy na základních školách. Vyjmenovány a popsány jsou i instituce, podílející se na zvyšování finanční gramotnosti. V praktické části jsou uvedeny výsledky dotazníkového šetření na základních školách, ze kterých můžeme vyčíst, jaké znalosti mají žáci na školách s různým programem výuky finanční gramotnosti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 12 záznamů.   předchozí11 - 12  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.