Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 15 záznamů.  předchozí11 - 15  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Finanční analýza
Vejskal, Matyáš ; Mikovcová, Hana (vedoucí práce) ; Boukal, Petr (oponent)
Tato práce má za cíl provést ucelenou finanční analýzu obchodní společnosti Ferona a.s. s využitím veřejně dostupných informací. V úvodu si nastníníme situaci podniku a jeho popis. V teoretické části uvedeme popis finanční analýzy jako takové a metodiku jednotlivých nástrojů včetně potřebných vzorců.V práci použijeme horizontální a vertikální analýzu účetních výkazů, analýzu pracovního kapitálu, zlatá bilanční pravidla, poměrové ukazatele, pyramidální rozklad ROE a srovnání s konkurentem pomocí spider analýzy. V praktické části bude následovat popis aktuálního stavu společnost a poté již samotná aplikace nástrojů finanční analýzy. Cílem práce je zhodnotit finanční situaci podniku pomocí výše uvedených nástrojů a interpretace zaznamenaných výsledků. V závěrečné části uvedeme vyhodnocení celkové analýzy včetně shrnutí navrhnutých doporučení.
Finanční analýza společnosti AGC Flat Glass Czech, a.s.
Šmoldasová, Barbora ; Holečková, Jaroslava (vedoucí práce) ; Jahodová, Lucie (oponent)
Diplomová práce obsahuje finanční analýzu společnosti AGC Flat Glass Czech, a.s. zpracovanou z veřejně dostupných dat let 2005 - 2009. Cílem je zhodnocení finanční a ekonomické situace podniku za použití absolutní a poměrové analýzy, souhrnných ukazatelů a ekonomické přidané hodnoty. V teoretické části jsou popsány fáze a metody finanční analýzy. Praktická část obsahuje analýzu makroekonomického vývoje a odvětví, analýzu situace podniku dle výše zmíněných metod, jakož i srovnání s odvětvím.
Marketingová strategie u vybraného produktu na příkladu společnosti DuPont
Wojnar, Michal ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Vacín, Otakar (oponent)
Bakalářská práce "Marketingová strategie u vybraného produktu na příkladu společnosti DuPont" analyzuje marketingovou strategii a marketingový mix materiálu Elvaloy, který je využíván při stavbě silničních komunikací. Hlavní aplikovaná metoda při tomto rozboru se nazývá situační analýza, jejímž prostřednictvím autor porovnává jednotlivé klíčové trhy, zhodnocuje vnitřní i vnější prostředí firmy a provádí konkurenční analýzu. Cílem práce je rovněž poukázat na stírání rozdílů mezi marketingem průmyslových firem a marketingem spotřebních firem a vznik hybridních forem marketingu na business-to-business trzích. Za hlavní hybatel je v tomto případě považována globalizace světové ekonomiky a její průvodní jevy.
Finanční analýza a doporučení pro sledování finanční situace v konkrétním podniku
Hrdličková, Barbora ; Boukal, Petr (vedoucí práce) ; Kopal, Milan (oponent)
Finanční analýza středně velkého českého podniku, zaměřená na konfrontaci a využití v praxi
Analýza finanční výkonnosti společnosti Natura DK, a.s.
Řehořková, Petra ; Uhrová, Inka (vedoucí práce) ; Hladík, Miloš (oponent)
Diplomová práce hodnotí finanční výkonnost společnosti Natura DK,a.s. v letech 2002 až 2005. V teoretické části práce jsou popsány metody finanční analýzy, které jsou použity v praktické části samotného hodnocení společnosti. V praktické části se seznámíme se společností samotnou, analýzou abslutních ukazatelů, analýzou rozdílových ukazatelů a analýzou poměrových ukazatelů. V práci jsou dále vypočteny bonitní a bankrotní modely pro společnost Natura DK,a.s., systém ukazatelů Du Pont, ekonomický normál, ekonomická přidaná hodnota a model INFA.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 15 záznamů.   předchozí11 - 15  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.