Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 20 záznamů.  předchozí11 - 20  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Porovnání technických a ekonomických parametrů dopravních prostředků v podnicích služeb a zemědělské prvovýroby
HAVLOVÁ, Iva
Bakalářská práce je zaměřena na porovnání technických a ekonomických parametrů dopravních prostředků, které jsou používány v zemědělské dopravě, v podniku zemědělské prvovýroby a v podniku služeb. Jedná se o porovnání vybavenosti a využití strojového parku v podnicích zemědělské prvovýroby oproti podnikům provozujícím služby a z toho plynoucí porovnání technických parametrů dopravních prostředků v rámci universálnosti, rozměrů, hmotnosti, maximální rychlosti s svahové dostupnosti. U energetických prostředků jsou popsány parametry motoru, převodového ústrojí a dále pak rozměry, hmotnost a výbava. Je proveden rozbor dopravního cyklu se zaměřením na samotnou přepravu - množství přepraveného materiálu, počet jízd a celkové ujeté vzdálenosti a to v rámci jednotlivých dní, kdy byl dopravní prostředek využíván, v průběhu celého roku 2012. Pozornost je věnována především univerzálním návěsům s výměnnými nástavbami a s aplikačními adaptéry. Z tohoto využití jsou stanoveny ekonomické faktory, a to pořizovací náklady a náklady na provoz.
Hluk na farmách živočišné výroby způsobovaný používanými dopravními prostředky.
POJSL, Miroslav
Bakalářská práce se zabývá měřením hluku projíždějících dopravních prostředků a vyhodnocováním naměřených hodnot během celého denního režimu farmy
Analýza nových trendů v konstrukci a používání dopravních a manipulačních zařízení a prostředků v zemědělství.
SOMMEROVÁ, Dana
Práce se zabývá analýzou dopravy a manipulačních operací prováděných na konkrétní zemědělské farmě. Jedná o manipulační operace a dopravu při manipulaci se zrnem a objemnými hmotami. Dále analyzuje nové trendy na trhu s dopravními a manipulačními prostředky. Na základě těchto analýz je zpracován návrh na modernizaci manipulačních zařízení a dopravních prostředků. Vybavení farmy bylo navrhováno vhodnými dopravními prostředky a manipulačními zařízeními nejen z hlediska technického, ale i z hlediska ekologického a ekonomického. Z tohoto důvodu bylo navrženo některé stávající dopravní prostředky vyřadit, některé vyměnit za nové a při sklizni slámy zvolit po analýze nákladů jiné manipulační a dopravní prostředky z důvodu změny způsobu sklizně. Při modernizaci jsou navrhovány nové dopravní a manipulační prostředky pro jejich větší univerzálnost, čímž dochází k jejich vyššímu využití a tím ke snížení jednotkových nákladů.
Dopravní infrastruktura Prahy a Minsku
Milkevich, Igor ; Zelený, Lubomír (vedoucí práce) ; Mervart, Michal (oponent)
Cílem této práce je analýza a porovnání dopravních sítí Prahy a Minsku. Pokusím se nejen porovnat tyto dvě dopravní infrastruktury, ale najít slabá místa. Pokusím se porovnat přepravu cestujících hlavních měst obou zemí, včetně možnosti a kvality přepravy, druhů dopravních prostředků, cen jízdného odlišnými druhy dopravy. V teoretické časti představím co to je dopravní sit' města, jeji uspořádání, jaké druhy dopravy zahrnuje. Dále představím jednotlivé druhy dopravy a popíšu typy dopravních prostředků zajišt'ujících přepravu cestujících ve městě. V praktické části popišu dopravní systémy Prahy a Minsku. A to od nejdůležitější městské hromadné dopravy do letecké dopravy. Dále bude následovat analýza dopravních systémů přes porovnání dvou dopravních infrastruktur s cílem zjištění rozdílů mezi nimi. V závěru jsou výsledná hodnocení provedené analýzy dvou hlavních měst, hlavní odlišnosti Prahy a Minsku, možné změny a nápravy.
Analýza dopravního chování obyvatel v České republice s důrazem na využívání železniční dopravy
Divíšková, Lenka ; Květoň, Viktor (vedoucí práce) ; Kraft, Stanislav (oponent)
V průběhu transformačního období došlo k dynamickým změnám v sektoru dopravy (změny v nabídce dopravních možností) a postupně se začalo měnit také dopravní chování obyvatel. Volba dopravního prostředku je proces, který je podmíněn mnoha faktory a může vykazovat rozdílné regionální charakteristiky. Z toho důvodu je obecným cílem práce hodnocení dopravního chování obyvatel v jednotlivých regionech Česka se zvýšeným důrazem na železniční dopravu. Analytická část diplomové práce je rozdělena na hodnocení ve dvou měřítkových úrovních. Cílem práce na národní úrovni je určit význam jednotlivých typů dopravních prostředků při dojížďce za prací. Smyslem práce je vyhodnotit konkurenci hlavních dopravních módů (železnice, autobus, automobil) a stanovit spádovou oblast každého krajského města dle využitého dopravního prostředku. V rámci tohoto cíle bude pozornost soustředěna zejména na míru využívání železniční dopravy. Vedlejším cílem práce je zhodnotit dojížďku za prací na mikroregionální úrovni v rámci okresu Příbram. Analýza bude provedena na bázi jednotlivých obcí v zázemí Příbrami a bude detailně hodnotit mobilitu obyvatel. Tato analýza by měla přinést doporučení pro využívání jednotlivých dopravních módů a jejich případnou optimalizaci.
Srovnání MHD ve vybraných evropských městech se zaměřením na využití jednotlivých dopravních prostředků
Mašatová, Anna ; Mervart, Michal (vedoucí práce) ; Proroková, Olga (oponent)
Obsahem teoretické části je popis městské hromadné dopravy a její historie, preferencí používaných v MHD, tarifů a prostorového uspořádání, dále pak integrovaných dopravních systémů a prostředků používaných v hromadné dopravě. Cílem praktické části je blíže představit systémy MHD pro jednotlivá města, porovnat je z několika základních hledisek, se zaměřením na využívání a vedení linek pro různé dopravní prostředky (tramvaje, autobus, trolejbus, metro). Zkoumanými městy jsou Praha, Amsterdam a Budapešť.
Smíšený výzkum II. - 7/1946 září ÚVVM/CVVM: dvouletý plán, pozemková reforma, pracovní síly, dopravní prostředky, rozsudek nad protektorátní vládou. B 26, B 26
Ústav pro výzkum veřejného mínění
Jedná se o smíšený výzkum. Otázky se věnují nejprve dvouletému plánu. Potom jsou zde témata náhrady pracovních sil, pozemkové reformy a dopravních prostředků (zejména užívání letecké dopravy Praha-Brno). Nakonec otázky míří na názor ohledně rozsudku nad protektorátní vládou.
Plný text: Stáhnout plný textPDF
Pražská integrovaná doprava
Rubková, Lenka ; Mervart, Michal (vedoucí práce) ; Melechovský, Jan (oponent)
Bakalářská práce se zaměřuje na rozbor Pražské integrované dopravy, na nalezení jejich silných a slabých stránek. Teoretická část obsahuje IDS, praktická část se zabývá analýzou PID. Rozbor kapitol v praktické části odpovídá kapitolám z teoretické části. Nejdříve je zmiňováno o historii PID, o dopravních prostředcích v současnosti užívaných v Praze, kde je analyzovaná MHD a vnější hromadná doprava PID, dále jízdné, záchytná parkoviště P+R, vozový park a preference MHD.
DOPRAVNÍ SÍŤ MĚSTA JEREVAN
Malchasjanová, Lusine ; Mervart, Michal (vedoucí práce) ; Jirsák, Petr (oponent)
Hlavními podklady pro vypracování této práce posloužili hlavně originální materiály z Ministerstva dopravy a spojů Arménie, které však nevyjadřují situaci až do dnešního dne. Práce analyzuje dopravní síť Jerevanu. Podrobeny jsou veškeré existující dopravní prostředky hlavního města. Dále je sledován způsob kombinace rozlišných způsobu jízdného v rámci jednoho města. Práce zmíňuje také neexistenci unifikovaného jízdného. Vystihuje specifika, která jsou pro středoevropský prostor velmi neobvyklá.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 20 záznamů.   předchozí11 - 20  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.