Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 73 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Diferenciály automobilů
Sedláček, Petr ; Ramík, Pavel (oponent) ; Kaplan, Zdeněk (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce pojednává o diferenciálech s důrazem na diferenciály samosvorné. V první části se věnuje převodovému ústrojí, následuje část s uvedením do problematiky diferenciálů, jejich rozdělení a popis jednotlivých konstrukcí. Ke konci práce najdeme řešení samosvorných diferenciálů s důrazem na diferenciály typu Torsen. Cílem práce bylo vytvořit ucelený přehled problematiky diferenciálů.
Systémy rozdělující tok výkonu hnacím ústrojím automobilů
Novotný, Petr ; Suchý, Jan (oponent) ; Fojtášek, Jan (vedoucí práce)
Práce se snaží poskytnout ucelený přehled o diferenciálních soukolích. V první části popisuje zjednodušenou funkci těchto mechanismů a rozčleňuje je do několika skupin. Druhá část popisuje základní kinematické a momentové veličiny, které mají zásadní vliv na vlastnosti diferenciálů. Poslední část je věnována v první kapitole zmíněným skupinám, do kterých jsou jednotlivá soukolí rozdělena. V poslední kapitole se práce také věnuje nejmodernějším mechanismům, které jsou dnes na trhu.
Diferenciály automobilů
Zavadil, Roman ; Píštěk, Václav (oponent) ; Kaplan, Zdeněk (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce pojednává o diferenciálech automobilů. Obsahuje ucelený soubor poznatků o diferenciálech používaných ve stavbě automobilů a uvádí čtenáře do problematiky diferenciálů z hlediska konstrukce, demontáže a jejich zjednodušené tvorby. První část práce dělí diferenciály podle konstrukce a objasňuje jejich funkci. Druhá část se zabývá demontáží rozvodovky s kuželovým diferenciálem. V závěrečné třetí části je popsána tvorba modelu čelního diferenciálu.
Diferenciály osobních automobilů
Csémi, András ; Kloss, Ondřej (oponent) ; Kaplan, Zdeněk (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je vypracována na téma diferenciálů osobních automobilů se zvláštním zřetelem na samosvorné diferenciály. První část je věnována popisu převodového ústrojí. Poté následuje hlavní část o diferenciálech, jejich rozdělení, popis konstrukcí a princip funkce, a to se zaměřením na samosvorné typy. Cílem práce bylo vytvoření přehledu o svorných diferenciálech.
Vozy specifikace WRC
Urban, Jiří ; Svída, David (oponent) ; Dundálek, Radim (vedoucí práce)
V této bakalářské práci jsou uvedeny a stručně popsány nejdůležitější funkční části sportovního vozu specifikace WRC z hlediska konstrukčních řešení, zvláštností a odlišností od sériově vyráběného automobilu. Ten je primárně určen pro soutěžení v Mistrovství světa v rally pod záštitou Mezinárodní automobilové federace FIA. Nakonec je krátce nastíněn možný budoucí vývoj řešené kategorie motoristického sportu.
Diferenciály automobilů
Čapek, Štěpán ; Ramík, Pavel (oponent) ; Kaplan, Zdeněk (vedoucí práce)
Technická řešení diferenciálů automobilu. Popis převodového ústrojí a typů diferenciálů s jejich zhodnocením. Následují aktivní systémy a aktivními diferenciály, kde je vysvětlena jejich funkce a výhody či nevýhody jejich použití jednotlivými automobilkami.
Nápravový samosvorný diferenciál
Csémi, András ; Blaťák, Ondřej (oponent) ; Hejtmánek, Petr (vedoucí práce)
Témou tejto diplomovej práce je nápravový samozverný diferenciál. Prvá časť je venovaná popisu typov diferenciálov otvorených či s uzávierkou alebo samozverných. Ďalšia časť popisuje postup tvorbu matematického modelu pre simuláciu pohybu vozidla na základe vstupných parametrov a následné porovnanie chovania vozidla s otvoreným a uzavretým diferenciálom. Záverečná časť práce je venovaná návrhu diferenciálu pre vozidlo s jednou poháňanou nápravou na základe získaných dát z modelu so samozverným diferenciálom.
Osobní automobily s pohonem všech kol
Stiborová, Dana ; Kučera, Pavel (oponent) ; Píštěk, Václav (vedoucí práce)
Cílem této rešeršní bakalářské práce je popis moderních koncepcí pohonu všech kol využívaných u osobních automobilů. Počáteční část je věnována historickému vývoji tohoto pohonu a jeho výhodám či nevýhodám. Následující část popisuje základní konstrukční prvky a jejich využití u jednotlivých koncepcí. Dále se tato práce zaměřuje na detailní popis jednotlivých systémů pohonu využívaných předními automobilovými výrobci a je zakončena úvahou o možném směru dalšího vývoje tohoto automobilového odvětví.
Hnací ústrojí Formule Student
Odehnal, Jakub ; Svída, David (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá konstrukčním návrhem hnacího ústrojí Formule Student evolucí Dragon 4 a Dragon 5. Jsou zde popsány konstrukční řešení jednotlivých částí hnacího ústrojí ve Formuli Student. Na jejich základě byl postupně proveden návrh hnacího ústrojí pro jednotlivé vozy. Práce je zejména zaměřena na uchycení diferenciálu a napínání řetězu. Pro vybrané komponenty byla provedena analýza napjatosti pomocí MKP.
Automatická uzávěrka diferenciálu
Kimlová, Anna ; Kučera, Pavel (oponent) ; Blaťák, Ondřej (vedoucí práce)
Práce je rozdělena do dvou částí. První část je rešerší o rozvodových částech traktoru. Dále popisuje modelování v programu MATLAB, Simulink a Stateflow. Druhá je věnována vytvoření algoritmu automatické uzávěrky diferenciálu a připojení předního pohonu a jeho otestování na modelu traktoru. Dále se zde řeší postup implementace algoritmu do řídící jednotky.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 73 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.