Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 41 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingový mix vybraného pivovaru
NOVÁKOVÁ, Šárka
Teoreticko-metodická analýza základního problému bude v diplomové práci souviset s problematikou saturovaných trhů, kde roste význam marketingového řízení firmy. Firmy, které ve své činnosti využívají marketingový management, mají zpracované marketingové programy, jsou zpravidla výkonnější a úspěšnější. Marketingový mix vychází z respektování specifik konkrétního trhu a zhodnocení faktorů působících na subjekty nabídky. Pro zhodnocení marketingového mixu budou využívány informace získané výzkumem spotřebního chování, BCG matice a na základě dalších analýz, například SWOT analýzy, PEST analýzy.
Podpora prodeje produktů Reebok určených na CrossFit
Oliva, Matěj ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název: Cíle: Metody: Výsledky: Klíčová slova: Podpora prodeje produktů Reebok zaměřených na CrossFit Hlavním cílem práce bylo nastavení nové podpory prodeje pro kolekci produktů Reebok CrossFit, které má společnost ve svém portfoliu. V mé bakalářské práci jsem využíval nejrůznějších metod k analyzování informací a k jejich následné syntéze a vyhodnocení. Mezi využité analýzy jsem zařadil analýzu konkurence, BCG matici a SWOT analýzu. Výsledkem této práce byla nově nastavená podpora prodeje produktů řady Reebok CrossFit, která by mohla být implementována do reálného světa. Konkrétní podpora prodeje se týkala propojení odvětví hokejové divize, crossfitu a komunikačního nástroje event marketingu. Produkt, marketingová komunikace, podpora prodeje, analýza konkurence, BCG matice, SWOT analýza
Marketingová strategie fitness centra Esporta
Vorlová, Kateřina ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název: Marketingová strategie fitness centra Esporta. Cíle: Cílem diplomové práce je vytvořit marketingovou strategii pro Esporta Fitness Club. Dále na základě analýzy konkurence zjistit, které fitness centrum v dané lokalitě představuje největší hrozbu. Na závěr zhodnotit a navrhnout propagační program a materiály pro Esporta Fitness Club. Metody: Analýza konkurence byla provedena pomocí scoring modelu a následně byla vyhodnocena jednotlivá kritéria. Došlo k vytvoření BCG Matice pro Esporta Fitness Club a byly provedeny rozhovory s vybranými klienty fitness centra. V neposlední řadě byla pro Esporta Fitness Club vypracována SWOT analýza, ve které byly rozebrány silné a slabé stránky a příležitosti a hrozby. Výsledky: Analýza konkurence ukázala, že největší hrozbou je pro Esporta Fitness Club nově otevřené centrum Pulse Wellness a Fitness, a to především vzhledem k příznivějším cenám, které klientům nabízí, a také široké nabídce služeb. Z rozhovorů s dlouholetými klienty vyplynulo, že čtyři z pěti dotazovaných jsou s fitness centrem spokojeni a budou ho navštěvovat i nadále. Pouze jedna z klientek uvedla, že zná i daleko lepší fitness centra. Z BCG matice vyplynulo, že Esporta Fitness Club nemá ve svém chodu žádné otazníky, pouze jednoho psa, jednu hvězdu, tři dojné krávy a jednu strategickou...
Strategie rozvoje internetového obchodu s dárkovými předměty
Juránková, Simona
Tématem práce je Strategie rozvoje internetového obchodu s dárkovými předměty společnosti Hudebnikum s. r. o. Cílem diplomové práce je návrh strategií, které by měly firmě pomoci při jejím dalším rozvoji. Základ práce je tvořen analýzou vnitřního a vnějšího prostředí. Na základě získaných faktů byly navrženy strategie pro rozvoj společnosti. Práce se skládá u teoretické části, kde je pozornost věnována studiu problematiky za pomoci odborné literatury a odborných článků a z části praktické, kde jsou provedeny jednotlivé analýzy vybraného podniku. Výsledná zjištění jsou zanesena do SWOT matice a navržena závěrečná doporučení. Klíčová slova Analýza vnitřního a vnějšího prostředí, PESTE analýza, Porterova analýza pěti hybných sil, Model 7S, Vybrané ukazatele finanční analýzy, BCG matice, SWOT matice, Závěrečná doporučení
Uvedení výrobku na trh
BRYCHTA, Michal
Cílem diplomové práce je stanovení strategie a dílčích kroků, které jsou zapotřebí k uvedení výrobku na trh. Teoretická část definuje základní pojmy, které byly popsány na základě studia odborné literatury, vztahující se k tomuto tématu. V práci je popsána SWOT analýza, BCG matice, segmentace trhu a marketingový mix. V praktické části je zhodnocen současný stav marketingového mixu, a je poukázáno na to, jak by měl být nově správně nastaven. Dle Ansoffovy matice byla vybrána strategie rozvoj produktu. Podíl na trhu starých brilantních vodových barev se postupně snižoval, proto společnost přistoupila ke kroku, který tento produkt inovoval (sytost, rozšíření pigmentů a nový obal). Provedené změny na produktu by se měly pozitivně projevit v objemu prodaných kusů a postupného zvyšování podílu na trhu. Dále je důležité, aby se společnost držela nových dílčích kroků, které vycházejí z marketingového mixu. Klíčové je, aby společnost správně segmentovala trh. V kapitole Segmentace trhu je nově uvedeno 11 kategorií. Brilantní vodové barvy jsou nově zařazeny do kategorie Creative, která je určena pro široký segment základních uměleckých škol a kreativcům, kterým nestačí obyčejné vodové barvy a produkty z kategorie ART (profesionální produkty) jsou pro jejich použití cenově neadekvátní. Nové kroky pro uvedení výrobku na trh zahrnují náklady, které se promítnou do výpočtu bodu zvratu. Výsledná hodnota má ukázat, zda se doba návratnosti prodloužila či zkrátila.
Marketingové rozhodování v průběhu životního cyklu produktu
ŠVECOVÁ, Iveta
Cílem této diplomové práce je vysvětlit princip a proces životního cyklu produktu (v konkrétním podniku) a jeho vlivu na marketingová rozhodování. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy vztahující se k marketingu, jako je marketing, informace, marketingové rozhodování, životní cyklus produktu a jeho fáze, BCG matice a marketingový mix. Praktická část začíná představením společnosti MADETA, dále pokračuje vysvětlením definice sýru, představení subjektů konkurentů MADETY, a asociací, které působí na trhu sýrů a v mlékárenství. V druhé polovině praktické části je provedena analýza životního cyklu vybraného produktu. Jako vhodný produkt byl vybrán sýr Madeland. V rámci životního cyklu Madelandu bylo detailněji rozebráno marketingové rozhodování ve čtyřech základních politikách marketingového mixu a byly shledány strategie, které mohla MADETA v průběhu jednotlivých fází životního cyklu Madelandu využívat. Pro potvrzení výsledku z analýzy životního cyklu produktu byla zkonstruována BCG matice. V závěru diplomové práce jsou zformulována doporučení, která by mohla přispět k zvýšení objemu prodejů Madelandu a tedy ovlivnit i jeho životní cyklus.
Analýza prostředí hotelového zařízení
FERDOVÁ, Jaroslava
Práce je zaměřena na analýzu vnějšího a vnitřního prostředí vybraného hotelového zařízení, jež je souhrnně nazývána jako situační analýza. Na základě studia odborné literatury se literární rešerše zaměřuje na určení vnitřního a vnějšího prostředí a následně jsou popsány nástroje situační analýzy. Východiskem praktické stránky této práce je využití základních metod situační analýzy k posouzení jednotlivých faktorů a vlivů působících na chod podniku, určení odpovídající strategie a návrh na zlepšení situace hotelového zařízení. Nejprve jsou vymezeny vlivy působící z vnějšího prostředí na hotelové zařízení skrze PESTE analýzu a následně je určena míra a významnost těchto vlivů. Pro zhodnocení aspektů konkurenčního prostředí je využit Porterův model pěti konkurenčních sil. Rozbor portfolia je zpracován na základě BCG matice. Díky interním zdrojům hotelového zařízení byla vypracována geografická a demografická segmentace hostů. U veškerých analýz jsou stanoveny závěry hodnotící konkrétní hlediska dílčích analýz. Konečné výsledky jsou zaneseny do SWOT analýzy, která slouží ke stanovení strategie a doporučení návrhu na zlepšení stávající situace.
Marketingová strategie fitness centra Esporta
Vorlová, Kateřina ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název: Marketingová strategie fitness centra Esporta. Cíle: Cílem diplomové práce je vytvořit marketingovou strategii pro Esporta Fitness Club. Dále na základě analýzy konkurence zjistit, které fitness centrum v dané lokalitě představuje největší hrozbu. Na závěr zhodnotit a navrhnout propagační program a materiály pro Esporta Fitness Club. Metody: Analýza konkurence byla provedena pomocí scoring modelu a následně byla vyhodnocena jednotlivá kritéria. Došlo k vytvoření BCG Matice pro Esporta Fitness Club a byly provedeny rozhovory s vybranými klienty fitness centra. V neposlední řadě byla pro Esporta Fitness Club vypracována SWOT analýza, ve které byly rozebrány silné a slabé stránky a příležitosti a hrozby. Výsledky: Analýza konkurence ukázala, že největší hrozbou je pro Esporta Fitness Club nově otevřené centrum Pulse Wellness a Fitness, a to především vzhledem k příznivějším cenám, které klientům nabízí, a také široké nabídce služeb. Z rozhovorů s dlouholetými klienty vyplynulo, že čtyři z pěti dotazovaných jsou s fitness centrem spokojeni a budou ho navštěvovat i nadále. Pouze jedna z klientek uvedla, že zná i daleko lepší fitness centra. Z BCG matice vyplynulo, že Esporta Fitness Club nemá ve svém chodu žádné otazníky, pouze jednoho psa, jednu hvězdu, tři dojné krávy a jednu strategickou...
Podpora prodeje produktů Reebok určených na CrossFit
Oliva, Matěj ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název: Cíle: Metody: Výsledky: Klíčová slova: Podpora prodeje produktů Reebok zaměřených na CrossFit Hlavním cílem práce bylo nastavení nové podpory prodeje pro kolekci produktů Reebok CrossFit, které má společnost ve svém portfoliu. V mé bakalářské práci jsem využíval nejrůznějších metod k analyzování informací a k jejich následné syntéze a vyhodnocení. Mezi využité analýzy jsem zařadil analýzu konkurence, BCG matici a SWOT analýzu. Výsledkem této práce byla nově nastavená podpora prodeje produktů řady Reebok CrossFit, která by mohla být implementována do reálného světa. Konkrétní podpora prodeje se týkala propojení odvětví hokejové divize, crossfitu a komunikačního nástroje event marketingu. Produkt, marketingová komunikace, podpora prodeje, analýza konkurence, BCG matice, SWOT analýza
Marketingový plán pro společnost Fablaja s.r.o.
Vařachová, Jana ; Metálová, Petra (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na zlepšení marketingu s cílem zvýšit tržby. Společností je Fablaja s.r.o. Budou provedeny analýzy mikroprostředí a makroprostředí, které jsou nezbytné k určení současného stavu společnosti. Na základě těchto analýz je vytvořen marketingový plán.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 41 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.