Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 24 záznamů.  předchozí11 - 20další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Obloukový most přes dálnici
Pěkník, Robin ; Zobek, Svatopluk (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je návrh silničního mostu přes dálnici D1 u města Přerov. Ze tří navržených variant byl pro podrobnou analýzu vybrán most se samokotvenou obloukovou konstrukcí, která je výhodná pro hluboký zářez. Betonový most je navržen a posouzen dle platných Eurocodů. Součásti práce je detailní statický výpočet, přehledná výkresová dokumentace a vizualizace mostu. Výpočet je proveden v programu Scia Engineer včetně časové analýzy (TDA). Posudky konstrukce jsou vypracované v programu Excel nebo ručně.
Návrh silničního mostu v Brně
Kutálek, Jiří ; Čihák, Petr (oponent) ; Klusáček, Ladislav (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je návrh dálničního mostu přes řeku Svratku v Brně. Ze tří zhotovených variant byla zvolena varianta obloukového mostu s lichoběžníkovou horní mostovkou z předpjatého betonu. Zatížení je vypočteno pomocí programu Scia Engineer. Návrh a posouzení nosné konstrukce je provedeno na mezní stavy použitelnosti a únosnosti. Statické posouzení je provedeno ručním výpočtem dle normy ČSN EN 1992-2. Součástí práce jsou podrobné výkresy a vizualizace konstrukce mostu.
Obloukový silniční most
Vavřička, Lukáš ; Šopík,, Leonard (oponent) ; Koláček, Jan (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce byl návrh železobetonového předepjatého obloukového silničního mostu. V počátku byli navrženy dvě varianty provedení, komorový a dvoutrámový průřez mostovky, z niž právě varianta dvoutrámového průřezu v kombinaci s komorovým obloukem byla zvolena k podrobnému zpracování. Základem řešení byla správná volba rozměrů jednotlivých prvků nosného systému a geometrie konstrukce. Následně byl vytvořen globální prutový model, který sloužil k navržení předpětí a posouzení mezních stavů pilířů, oblouku a mostovky během fází výstavby, provozní životnosti a na konci životnosti konstrukce. K podrobnému posouzení byla použita lineární a nelineární analýza v programu Midas Civil. Pro posouzení příčného směru mostovky byl vytvořen deskový model pomocí softwarového rozhraní Scia Engineer.
Silniční most v obci Ždár nad Sázavou
Pylypenko, Jevhenij ; Šiška, Radek (oponent) ; Strnad, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem nosné konstrukce nového betonového mostu ve městě Žďár nad Sázavou, Kraj Vysočina. Most by měl sloužit pro převod silniční, cyklistické a pěší dopravy přes řeku Sázavu. Osnovu pro návrh tvoří okolní terén zaměřený geodetem. Staticky se jedná o samokotvený obloukový systém s mezilehlou předpjatou mostovkou. Rozpětí mostovky je 74,02 m, rozpětí oblouku činí 57,00 m se vzepětím 12,00 m. Konstrukce byla posouzena na mezní stavy únosností a použitelností dle platných norem (Eurokódů).
Návrh silničního mostu v Brně
Kutálek, Jiří ; Čihák, Petr (oponent) ; Klusáček, Ladislav (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je návrh dálničního mostu přes řeku Svratku v Brně. Ze tří zhotovených variant byla zvolena varianta obloukového mostu s lichoběžníkovou horní mostovkou z předpjatého betonu. Zatížení je vypočteno pomocí programu Scia Engineer. Návrh a posouzení nosné konstrukce je provedeno na mezní stavy použitelnosti a únosnosti. Statické posouzení je provedeno ručním výpočtem dle normy ČSN EN 1992-2. Součástí práce jsou podrobné výkresy a vizualizace konstrukce mostu.
Lávka u hradu Veveří
Slovják, Petr ; Juchelková,, Pavlína (oponent) ; Koláček, Jan (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce ja alternativní návrh lávky pro pěší a cyklisty přes Brněnskou přehradu pod hradem Veveří. Jsou vypracovány tři varianty řešení konstrukce lávky. Vybraná varianta konstrukce lávky tvořená betonovým předpjatým pásem podepřeným ocelovými příčníky a oblouky je dále rozpracována. Výpočet účinků zatížení během stádií výstavby je proveden v programu ANSYS. Konstrukce je posouzena dle Eurocodů.
Mostní konstrukce přes řeku Svitavu
Mičánek, Ondřej ; Koláček, Jan (oponent) ; Nečas, Radim (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je návrh nosné konstrukce lávky pro pěší přes řeku Svitavu. Pro návrh jsou zpracovány studie tří variant nosné konstrukce. Zvolená varianta je řešena jako obloukový most s dolní, předepjatou mostovkou, zavěšenou na ocelovém oblouku. Most je řešen jako kolmý, prostě uložený na krajních opěrách. Délka nosné konstrukce je 46,8 m a délka přemostění 44 m. Ocelový oblouk je navržen jako parabola druhého stupně se vzepětím 6 m. Výpočet účinků zatížení byl proveden výpočtovým softwarem SCIA Engineer 2017. Návrh a posudky konstrukce jsou řešeny dle platných norem a předpisů.
Obloukový most přes dálnici
Olšák, Martin ; Trenz, Jan (oponent) ; Nečas, Radim (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je návrh obloukového mostu přes dálnici. Byla zvolena samokotvená konstrukce s rozpětím oblouku 60 m a lichoběžníkovou mostovkou z předpjatého betonu. Zatížení je vypočteno pomocí softwaru Scia Engineer včetně časové analýzy fází výstavby. Nosná konstrukce je posouzena na mezní stav únosnosti a použitelnosti. Statické posouzení je provedeno ručním výpočtem dle normy ČSN EN 1992-2. Součástí práce je výkresová dokumentace a vizualizace mostu.
Obloukový most přes dálnici
Pěkník, Robin ; Zobek, Svatopluk (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je návrh silničního mostu přes dálnici D1 u města Přerov. Ze tří navržených variant byl pro podrobnou analýzu vybrán most se samokotvenou obloukovou konstrukcí, která je výhodná pro hluboký zářez. Betonový most je navržen a posouzen dle platných Eurocodů. Součásti práce je detailní statický výpočet, přehledná výkresová dokumentace a vizualizace mostu. Výpočet je proveden v programu Scia Engineer včetně časové analýzy (TDA). Posudky konstrukce jsou vypracované v programu Excel nebo ručně.
Obloukový most přes rychlostní komunikaci
Vaněk, Štěpán ; Štefan, Petr (oponent) ; Nečas, Radim (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je návrh obloukového mostu přes rychlostní komunikaci. Most tvoří trámová konstrukce mostovky o třech polích a ocelobetonový oblouk. Mostovka je na okrajích vetknutá do základů a uprostřed zachycena na visutých kabelech. Most je nesen kombinací předpínacích lan a visutých kabelů uchycených na ocelobetonovém oblouku. Visuté kabely jsou zešikmeny vzhledem k příčnému směru mostu a v podélném směru jsou ve směru oblouku. Model celé konstrukce byl zhotoven ve výpočtovém programu SCIA ENGINEER 2011. Návrh je dle příslušných platných norem.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 24 záznamů.   předchozí11 - 20další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.