Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 17 záznamů.  předchozí11 - 17  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Strategie podniku obchodujícího s prostředky pro zubní hygienu
PÍCHOVÁ, Romana
Cílem diplomové práce byla analýza podnikatelského prostředí a podniku obchodujícího s předměty a přípravky pro zubní hygienu. Cíle bylo posoudit rozvojové možnosti podnikání v tomto oboru se zaměřením na krátkodobou i dlouhodobou prosperitu podnikání a případně upravit dosavadní strategii podniku. Při vypracování analýz bylo zjištěno, že společnost neměla vypracovanou strategii, ale pracuje pouze s vizemi, a to jak v oblasti trhu, majetku, ekonomiky i lidských zdrojů. Navrhovaná nová strategie je kombinací trzně orientované strategie a strategie orientované na zákazníky.
Řízení projektu: Realizace počítačové sítě v objektu
VOBOŘIL, Ondřej
Tato práce pojednává obecně o řízení projektů, ale také o řešení konkrétního reálného projektu v programu MS Project 2007. V teoretickém úvodu do řízení projektů je zahrnuto mimo jiné vysvětlení základních pojmů, přehled charakteristik využívaných pro hodnocení a sledování projektu, popis metody, a obecné seznámení s programem MS Projekt. Aplikační část práce bude vycházet ze skutečných dat a zaměřuje se na řešení projektu realizace počítačové sítě v daném objektu. Po bližším seznámení s projektem je provedena časová analýza, analýza zdrojů i nákladová analýza.
Strategická analýza podniku
Čížek, Jan ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Hauptmann, Jiří (oponent)
Obsahem práce je strategická analýza a definice strategické pozice obchodněmarketingové části korporace, která se zabývá prodejem spotřební elektroniky a domácích spotřebičů. K hodnocení externího prostředí je využita PEST analýza a Porterův model pěti konkurenčních sil. Vnitřní prostředí organizace je posuzováno analýzou zdrojů organizace, analýzou kompetencí organizace a Porterovým hodnotovým řetězcem. Sestavená SWOT analýza hodnotí vnitřní prostředí organizace ve vztahu k jejímu okolí. Cílem práce je provést strategickou analýzu zvolené firmy a navrhnout opatření pro její rozvoj.
Strategická analýza
Burešová, Barbora ; Krause, Josef (vedoucí práce) ; Radil, Zdeněk (oponent)
Tato diplomová práce si dává za cíl provést strategickou analýzu a odhalit strategické konkurenční výhody K Brewery a její šance uspět na silně konkurenčním pivním trhu. Za tímto účelem diplomantka prostřednictvím externí analýzy nejprve zmapuje globální i oborové okolí podniku a posléze v rámci analýzy vnitřního prostředí organizace identifikuje její specifické zdroje a schopnosti. V rámci syntézy zjištění obou rozborů potom bude vzájemně konfrontovat silné a slabé stránky podniku s jeho možnými ohroženími a příležitostmi.
Strategická analýza STUDENT Agency, s.r.o.
Pavlovičová, Zuzana ; Eisler, Jan (vedoucí práce) ; Vejmelka, Tomáš (oponent)
Cílem diplomové práce na téma "Strategická analýza STUDENT Agency, s.r.o." je zpracování strategické analýzy této společnosti. Analýza je důležitým článkem pro sestavení dlouhodobého strategického plánu, bez nějž se podnik usilující o presperitu neobejde. V první části je popsán metodický aparát aplikovaný v druhé části práce.Praktická část je zaměřena na provedení strategické analýzy. Obsahuje analýzu makrookolí, mikrookolí, vnitřního okolí a SWOT analýzu podniku.
Strategická analýza firmy Beneficial Finance, a. s.
Sedlák, Petr ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Dvořák, Jiří (oponent)
Obsahem práce je strategický analýza společnosti z oblasti poskytování spotřebitelských úvěrů. K hodnocení externího prostředí je využito PEST analýzy, analýzy konkurence či Porterova modelu pěti konkurenčních sil. Vnitřní prostředí organizace posuzuje analýza zdrojů organizace a BCG analýza. Sestavená SWOT analýza hodnotí vnitřní prostředí organizace ve vztahu k jejímu okolí. Cílem práce je identifikace klíčových faktorů ovlivňujících úspěšnost společnosti na trhu.
Strategická analýza firmy Beneficial Finance, a. s.
Sedlák, Petr Bc. ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Dvořák, Jiří (oponent)
Obsahem práce je strategický analýza společnosti z oblasti poskytování spotřebitelských úvěrů. K hodnocení externího prostředí je využito PEST analýzy, analýzy konkurence či Porterova modelu pěti konkurenčních sil. Vnitřní prostředí organizace posuzuje analýza zdrojů organizace a BCG analýza. Sestavená SWOT analýza hodnotí vnitřní prostředí organizace ve vztahu k jejímu okolí. Cílem práce je identifikace klíčových faktorů ovlivňujících úspěšnost společnosti na trhu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 17 záznamů.   předchozí11 - 17  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.