Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 102 záznamů.  začátekpředchozí93 - 102  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Beyond Balassa - Samuelson: real appreciation in tradables in transtion countries
Cincibuch, Martin ; Podpiera, Jiří
Autoři této práce za pomoci modelu jednoduché arbitráže rozkládají reálnou apreciaci obchodovatelných komodit ve třech středoevropských zemích mezi složku stanovení cen podle trhu (disparita) a složku místních relativních cen (substituční poměr). Apreciace se pouze částečně vysvětluje místními relativními cenami. Zbytek absorbuje disparita podle velikosti nearbitrážního pásma. Sledovaná disparita se u diferencovaných produktů pohybuje v širším pásmu než u komodit, jako je zboží.
Plný text: Stáhnout plný textPDF
Cenová strategie dodavatelů teplé užitkové vody
Jonasová, Tereza ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Práce se zabývá cenovou strategií dodavatelů teplé vody. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část se zabývá především tvorbou cen a strategickou analýzou. Prostor je zde věnován i problematice výroby a rozvodu teplé vody a dodavatelům v České Republice. Práce obsahuje rovněž kapitolu, která se podrobněji věnuje cenovým regulacím. Praktická část práce se věnuje strategické analýze společnosti Distep a.s.
Využití informačních technologií a Internetu v oblasti řízení cestovního ruchu
Cífka, Michael ; Bartošová, Jitka (vedoucí práce) ; Michlová, Pavla (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá informačními systémy využívanými v cestovním ruchu. Jejím cílem je zmapovat rezervační systémy v oblasti ubytování, popsat jejich vlastnosti z pohledu poskytovatelů služeb i jejich klientů a charakterizovat obchodní procesy, které v nich probíhají. Existující rezervační systémy na trhu ubytování jsou zhodnoceny podle zvolených kritérií. Na základě zkoumání jejich vlastností a splnění či nesplnění hodnocených kritérií je navržen ideální rezervační systém.
Vlastní výrobky, jejich obchodování v podniku
ŘEHOUŠEK, Jan
Analýza prodeje a skladových zásob vlastních výrobků. Analýza struktury prodeje a obrat vlastních výrobků v podniku. Řízení zásob, ABC analýza, optimalizace a normování. Kalkulace nákladů a cen a podmínky prodeje. Navrhnutí zavedení skladu na vlastní výrobky a aplikace metody Kanban na vlastní výrobky. Návrhy doplnění vnitropodnikových směrnic.
Tvorba cen a metodika účtování vybraných slev ve Škoda Auto, a.s.
Novák, Daniel ; Wagner, Jaroslav (vedoucí práce) ; Burešová, Veronika (oponent)
Tato bakalářská práce je zaměřena na problematiku tvorby cen a popisuje metodiku účtování slev. Ukazuje, jak stanovit správnou cenu výrobku v průběhu jeho životního cyklu a jaké nástroje je vhodné použít k odhalení budoucího chování zákazníka. V praktické části je nastíněn postup plánování nového výrobku a s ním spojená cenová strategie vycházející z jeho získaných vlastností. Práce se dále zaobírá slevami jako nástrojem podpory prodeje a řeší jejich správné zaúčtování ve firemním účetnictví.
Investice do akcií z pohledu začínajícího drobného investora
Brázdil, Jiří ; Marek, Petr (vedoucí práce) ; Makovec, Martin (oponent)
Tato práce se zaměřuje na předání základních informací začínajícímu akciovému investorovi. V první části jsou akcie popsány obecně, včetně popisu nevýhod spojených s jejich držbou. Další kapitoly se zabývají vymezením pohledu na investiční přístup, efektivnost, riziko a diverzifikaci. Druhá polovina práce se věnuje zpracování dat, konkrétně pohledu do historie, investičnímu horizontu, mezním hodnotám P/BV, ukazatelům finančního zdraví, různým druhům P/E a také rozboru vlivu inflace na investiční rozhodování. Poslední dvě kapitoly jsem věnoval zprostředkovatelům a odkazům k aktualizovaným hodnotám dalších důležitých ukazatelů.
Oceňování v účetnictví ČR v porovnání s IAS/IFRS
Litvanová, Lucie ; Velechovská, Lenka (vedoucí práce)
Cílem této práce je proniknout do tématu oceňování, rozlišit dva rozhodující momenty ocenění -- ocenění v okamžiku pořízení a ocenění k rozvahovému dni. Práce shrnuje používané oceňovací základny a oceňovací postupy podle českých účetních předpisů a podle Mezinárodních účetních standardů a následně jejich porovnání. Na závěr je pro lepší ilustraci uvedeno několik praktických příkladů.
Marketing aspects of consumer price perception
Tsiligiannis, Georgios ; Karlíček, Miroslav (vedoucí práce) ; Král, Petr (oponent)
Tato diplomová práce se zaměřuje na dva teoretické přístupy známé z marketingové literatury a to za prvé, že spotřebitelé mají tendenci spojovat vyšší cenu s vyšší kvalitou ( cenové vnímání ceny) a za druhé, že liché ceny (ceny stanovené právě pod nejbližší zaokrouhlenou hodnotou) generují vyšší poptávku. Práce dospívá k závěru, že existuje slabá pozitivní korelace mezi cenou produktu a vnímanou kvalitou, která dále závisí na druhu produktu a trhu, a že vliv lichých cen na poptávku je nestálý a neprůkazný. Provedený výzkum ukazuje, že jednak vztah mezi cenou produktu a jeho skutečnou kvalitou je velice slabý u produktů spadajících do kategorie elektroniky a dále, že v maloobchodní sféře České republiky převažuje používání lichých cen.
Analýza vnímání neúplných cen zájezdů v České Republice
Valová, Lucie ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Herget, Jan (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou uvádění cen zájezdů v České republice. V teoretické části popisuje proces sestavování zájezdů, různé způsoby tvorby cen spolu s ukázkami kalkulace a vyjmenovává cenové strategie. Dále ukazuje rozdíly ve vnímání cen firmou a zákazníkem a také seznamuje s problematikou psychologického působení cen na spotřebitele. Důležitou součástí práce je analýza současné situace uvádění cen zájezdů v ČR v komparaci se situací v zahraničí. Kapitoly jsou zaměřeny na analýzu legislativy v oblasti tvorby a uvádění cen zájezdů, na praxi českých a zahraničních cestovních kanceláří a na kroky zainteresovaných institucí podniknutých k vyřešení dané problematiky. Celá práce je v závěru doplněna o detailní analýzu dat získaných z vlastního dotazníkového šetření.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 102 záznamů.   začátekpředchozí93 - 102  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.