Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4,985 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.03 vteřin. 
Internetová reklama z pohledu práva a marketingu
Skyvová, Barbora
Skyvová, B. Internetová reklama z pohledu práva a marketingu. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2015. Cílem této bakalářské práce je vytvoření doporučující metodiky pro zhotovitele internetové reklamy z pohledu práva a marketingu. Proto práce přináší přehled právní úpravy reklamy v České republice a vymezení reklamních pojmů i druhů reklamy. Dále jsou obecné poznatky aplikovány na reklamu na internetu a je rozebráno financování internetové reklamy. Metodika se zaměřuje na několik oblastí, v nichž dochází k rozporu s právem a pomocí praktických příkladů je prezentováno porušení právních norem. Marketingová doporučení zahrnují nástroje pro marketing ve vyhledávačích a další.
Právní aspekty propagace zboží a služeb na internetu
Rak, Tomáš
Tato bakalářská práce je zaměřena na právní aspekty propagace zboží a služeb na internetu. Součástí práce je popis reklamy jako takové a následně veškerých metod, které se v současné době v rámci internetového marketingu využívají a možnosti jejich financování. Dále se bakalářské práce věnuje veřejnoprávním a soukromoprávním aspektům regulace reklamy, spolu se samoregulací a popisem orgánů dozoru nad reklamou. V návaznosti na teoretický popis internetové reklamy a její regulace je vytvořen návrh internetového marketingu pro konkrétní brněnskou společnost působící čistě na internetu.
Návrh veletržní prezentace Mendelovy univerzity v Brně na veletrhu Gaudeamus
Dvořáček, Martin
Účelem této bakalářské práce je vytvořit vhodnou veletržní prezentaci pro Mendelovu univerzitu tak, aby napomáhala dlouhodobé propagaci a dosažení stanovených cílů. První část popisuje veletrhy a výstavy jako obor. Druhá část stanovuje cíle, analyzuje výsledky marketingového výzkumu, zkoumá veletrh Gaudeamus v Brně a předchozí účast univerzity na něm. Dále práce navrhuje doporučenou prezentaci s nápady do dalších ročníků.
Marketingová strategie zvoleného zemědělského podniku
Vošmerová, Denisa
Cílem této bakalářské práce je navrhnout možné marketingové strategie zvoleného země-dělského podniku, kterým je Farma rodiny Němcovy. Ta se zabývá především prodejem vlastních živočišných produktů s ohledem na šetrnost k životnímu prostředí. První část práce popisuje danou problematiku, v níž je vysvětlen pojem marketing a jeho využití v agrobyznysu. Dále jsou vysvětleny dílčí analytické metody, které jsou následně využity v druhé části práce, tu tvoří vlastní práce. Po charakteristice podniku jsou provedeny dílčí analýzy, pro něž byly zvoleny metody: PESTE analýza, Porterův pětifaktorový model konkurenčního prostředí, Princip klíčových faktorů a SWOT analýza. Z té vzešly navrhované strategie.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 4,985 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.