Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 165 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Obchodná stratégia AGRO družstva Rapovce
Lacušková, Zuzana
Cílem této práce je navrhnout business strategii pro AGRO družstvo Rapovce. Bakalářská práce sestává z několika částí, přičemž mezi nejhlavnější patří literární rešerše, analytická část a následná návrhová část. Literární rešerše zachycuje základní terminologii týkající se strategického řízení podniku. Analytická část je zaměřena na analýzu vnějšího a vnitřního prostředí firmy, a je doplněna o analýzu zájmových skupin. Díky těmto analýzám je možné identifikovat příležitosti a hrozby firmy a její silné a slabé stránky. Na analytickou část navazuje návrhová část, kde jsou navrženy strategické cíle, které vedou ke zvýšení ziskovosti a konkurenceschopnosti družstva. Na konci práce je diskuse, která zhodnocuje navrženou strategii a závěr.
Strategie vypořádání se s výkyvy porodnosti z pohledu mateřských škol
Horová, Martina
Diplomová práce se zabývá současným výkyvem porodnosti v České re-publice se zaměřením na situaci mateřských škol z pohledu státu, zřizovatelů, ředitelek mateřských škol a veřejnosti. Pro řešení situace byly zvoleny tři městské části města Brna -- Bohunice, Medlánky a Žabovřesky. Na základě kvalitativního výzkumu, vytvoření prognózy počtu potřeb-ných míst v MŠ na příštích 6 let a SWOT analýzy jsou navrženy strategie pro vypořádání se s výkyvy porodnosti z pohledu zřizovatelů MŠ.
Návrh marketingové strategie vybraného podniku
Kašparovská, Adriana
Účelem této bakalářské práce je vytvořit návrh marketingové strategie podniku Reborn Food s.r.o., který se zabývá výrobou a prodejem nápoje kombucha. Tato strategie má za úkol podniku zvýšit povědomí o jeho značce a přilákat nové zákazníky. Práce je rozdělena na literární rešerši a vlastní práci. V rámci literární rešerše jsou vysvětleny základní pojmy a nástroje, které jsou potřebné k navržení marketingové strategie. Ve vlastní práci jsou tyto nástroje prakticky využity ke konkrétnímu návrhu marketingové strategie.
Návrh obchodní strategie pro streamovací službu Netflix
Loutocký, Petr
Loutocký, P. Návrh obchodní strategie pro streamovací službu Netflix. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2021. Cílem práce je vytvoření vhodného návrhu obchodní strategie pro posílení pozice streamovací služby Netflix na českém trhu. Analytická část práce je primárně zaměřena na postavení služby na trhu streamovacích služeb v České republice. Při analýze konkurenčního prostředí je využita metoda Benchmarking vycházející z analýzy vnitřního prostředí rozšířeného marketingového mixu 7P. Pro doplnění analytického rámce je představeno vnější prostředí pomocí Porterova modelu a metodou analýzy makroprostředí PESTE. Dle výsledků analytické části vychází návrhová část práce představující návrhy obchodních strategií pro službu pomocí využití Ansoffovy matice.
Návrh strategie pro HULK GYM s.r.o.
Bannikova, Kseniia
Bakalářská práce je věnovaná analýze a návrhu strategie pro vybrané fitness centrum. Hlavním cílem dané práce je formulace strategického cíle, dosažením kterého se zvýší konkurenceschopnost firmy a zefektivní interní procesy. K dosažení tohoto cíle byly použity nástroje strategického a projektového managementu. Vnější faktory ovlivňující společnost byly zkoumané pomocí PESTE analýzy a Porterova modelu pěti hybných sil. Vnitřní faktory byly identifikované na základě modelu 7S a GAP analýzy. Navržená strategie byla formulovaná na základě SWOT matice a obsahovala postupy projektového managementu.
Návrh strategie vybraného online obchodu
Dukát, Pavel
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou internetového obchodu GymBeam.cz. Cílem práce je navrhnout podniku vhodnou strategii, která bude sloužit k budoucímu rozvoji podniku. Je vymezený pojem e-commerce, jeho členění a výhody a nevýhody. Je zkoumán vývoj a současný stav B2C e-commerce v České republice. Následně jsou shromážděny základní informace o společnosti GymBeam s.r.o., která je analyzována prostřednictvím konkrétních analytických metod. Na základě zjištěných informací je společnosti navržena strategie vhodná pro implementaci.
Proposal for a marketing and communication strategy for selected company
Němečková, Vendula
Tato diplomová práce se zabývá marketingem a jeho následným využitím ve prospěch podniku. Cílem práce je navrhnout marketingovou a komunikační strategii vybranému vinařství, která pozitivně ovlivní další rozvoj podniku. V úvodní části diplomové práce je formulována základní terminologie týkající se strategie, strategického plánování a řízení, na což plyně navazuje samotná problematika marketingu. Dále je popsán proces tvorby marketingová strategie, její implementace a kontrola. Závěr literární rešerše je věnován specifikům marketingové strategie v oblasti vinařství. V praktické části je charakterizován daný podnik a zpracována vnější a vnitřní analýza vinařství. Na základě vybraných nástrojů je navržena marketingová a komunikační strategie obsahující konkrétní návrhy a doporučení. Diplomová práce je zakončena zpracováním grafického modelu dané strategie a diskuzí.
Návrh strategických alternativ pro rodinný penzion
Indrová, Tereza
Hlavním účelem této bakalářské práce Návrh strategických alternativ pro rodinný penzion je zefektivnění chodu rodinného penzionu (dále jen RP). Přiblížení současné ekonomické a marketingové situace RP vymezí identifikaci současného stavu. První část bakalářské práce, je zaměřená na teorii týkající se podnikání v této oblasti, představení RP a analýz 7P, PESTE a SWOT. V následující praktické části na základě těchto analýz aplikovaných na RP je sestaveno doporučení pro zlepšení efektivnosti RP. Jedním z doporučení je rozšíření jídelního lístku o další dva pokrmy. Tato strategie by měla vést k vyšší spokojenosti zákazníků a preferenci návštěvy RD před konkurencí.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 165 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.