Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.19 vteřin. 
Začlenění snímačů průtoku a tlaku do rozvodu stlačeného vzduchu ve výrobním celku
Rýznar, Jan ; Baštán, Ondřej (oponent) ; Fiedler, Petr (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem řešení projektu 1007 - Měření průtoku vzduchu, jehož předmětem je začlenění snímačů průtoku a tlaku na rozvodu stlačeného vzduchu v papírenském průmyslu. Řešení využívá decentrální periferie spolu s programovatelným automatem komunikujícím vzájemně přes síť Profinet. Součástí práce je obslužný software pro programovatelný automat, decentrální periferie a panel HMI a výkresová dokumentace, včetně řešení způsobu napájení jednotlivých komponent.
Začlenění snímačů průtoku a tlaku do rozvodu stlačeného vzduchu ve výrobním celku
Rýznar, Jan ; Baštán, Ondřej (oponent) ; Fiedler, Petr (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem řešení projektu 1007 - Měření průtoku vzduchu, jehož předmětem je začlenění snímačů průtoku a tlaku na rozvodu stlačeného vzduchu v papírenském průmyslu. Řešení využívá decentrální periferie spolu s programovatelným automatem komunikujícím vzájemně přes síť Profinet. Součástí práce je obslužný software pro programovatelný automat, decentrální periferie a panel HMI a výkresová dokumentace, včetně řešení způsobu napájení jednotlivých komponent.
Demokratizace luxusního módního zboží
Meinerová, Kateřina ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Hejlová, Denisa (oponent)
Bakalářská práce popisuje fenomén demokratizace luxusního zboží. Jejím cílem je pojmenovat a vysvětlit faktory, které tento jev zapříčiňují a zároveň usiluje o porovnání těchto teoretických poznatků se skutečným postojem veřejnosti vůči luxusním módním značkám. První část práce přibližuje teoretické a historické ukotvení luxusního módního zboží, což je nezbytné pro následné pochopení jeho demokratizace. Ovšem už v ží se věnuje značná část práce prvním náznakům Druhá část práce popisuje proč dochází k zboží a vysvětluje co ji způsobuje. Tato část se zároveň věnuje novému Pro třetí, část práce, je stěže který zkoumá vnímání luxusního módního zboží v myslích spotřebitelů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.