|
Marketingová komunikace podniku
Zugar, Tadeáš ; MBA, Kristýna Hytychová, (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací podniku BORS Břeclav a.s. Teoretická část je věnována vymezení hlavních marketingových pojmů a marketingovému výzkumu. V analytické části se věnuji fungování celé organizace a všech jejich činností. Návrhová část je věnována nové marketingové komunikaci a hledání nových marketingových možností.
|
|
Motivace a evaluace zaměstnanců ve vybrané společnosti
Juránek, Radim ; Zugar, Tadeáš (oponent) ; Konečný, Štěpán (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je motivace a hodnocení zaměstnanců ve vybrané společnosti. Teoretická část je zaměřena na popis teoretických poznatků, které využívám v praktické části. V praktické části provedu analýzu společnosti, kterou zaměřím na motivaci a evaluaci zaměstnanců, tak abych mohl zhodnotit aktuální stav společnosti. V závěru jsou uvedeny návrhy, které doporučuji pro zlepšení stávajícího systému odměňování v této společnosti.
|
| |
|
Motivace a evaluace zaměstnanců ve vybrané společnosti
Juránek, Radim ; Zugar, Tadeáš (oponent) ; Konečný, Štěpán (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je motivace a hodnocení zaměstnanců ve vybrané společnosti. Teoretická část je zaměřena na popis teoretických poznatků, které využívám v praktické části. V praktické části provedu analýzu společnosti, kterou zaměřím na motivaci a evaluaci zaměstnanců, tak abych mohl zhodnotit aktuální stav společnosti. V závěru jsou uvedeny návrhy, které doporučuji pro zlepšení stávajícího systému odměňování v této společnosti.
|
| |
|
Marketingová komunikace podniku
Zugar, Tadeáš ; MBA, Kristýna Hytychová, (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací podniku BORS Břeclav a.s. Teoretická část je věnována vymezení hlavních marketingových pojmů a marketingovému výzkumu. V analytické části se věnuji fungování celé organizace a všech jejich činností. Návrhová část je věnována nové marketingové komunikaci a hledání nových marketingových možností.
|