Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Position of traditional brands on the current market - Tatranky Opavia
Zahoranská, Jana ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Krátký, Stanislav (oponent)
V diplomové práci se do hloubky věnuji zhodnocení tržního postavení několika tradičních značek z portfólia společnosti Opavia. V jednotlivých částech diplomové práce analyzuji, v čem je charakter tradičních značiek specifický a také odlišný od značek ostatních. Podrobně sa věnuji především Tatrankám Opavia. Práce je koncipovaná jako porovnaní marketingového mixu Tatranek Opavia s marketingovými mixami dalších dvou tradičních značek portfólia společnosti, a to se značkami Fidorka a Kolonáda. V závěru navrhuji další kroky, které by měli být v souvislosti s Tatrankami podstoupené.
Přímé zahraniční investice na Slovensku se zaměřením na projekt Aquacity v Poprade
Zahoranská, Jana ; Mertlíková, Františka (vedoucí práce) ; Mišovská, Soňa (oponent)
Teoretická časť tejto práce je zameraná na načrtnutie vývoja prílivu priamych zahraničných investícií (PZI) na Slovensko. Prvá časť obsahuje definíciu PZI, ich delenie a efekty. Ďalej popisuje ich význam pre slovenskú ekonomiku a predpokladaný ďalší vývoj prílivu PZI. V praktickej časti sa podrobne zaoberá projektom Aquacity v Poprade, ktorý za krátky časť získal množstvo medzinárodných ocenení a je jediný svojho druhu v Európe.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.