Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketing v ergoterapii
Závodní, Kateřina ; Vrzáček, Petr (vedoucí práce) ; Trpišovský, Milan (oponent)
Předkládaná diplomová práce se zabývá tématem Marketingu v ergoterapii. Práce je členěna na část teoretickou a praktickou. Teoretická část je věnována dvěma hlavním oblastem, a to ergoterapii a marketingu. První část je zaměřena na seznámení s oborem ergoterapie. Druhá část je věnována marketingu, kde postupuji od jeho obecných rovin až po specifické vlastnosti marketingu, které s sebou přináší oblast zdravotnictví. V praktické části práce je na úvod představeno Dětské rehabilitační centrum Lentilka, kde probíhalo dotazníkové šetření zaměřené na zmapování spokojenosti a hodnocení služby ergoterapie rodiči klientů ergoterapie. Dále byl prováděn kvantitativní výzkum formou dotazníkového šetření mezi lékaři daných odborností, kteří pracují na území Pardubického kraje. Toto dotazníkové šetření mezi lékaři bylo zaměřeno na zmapování informovanosti o oboru ergoterapie a jeho možnostech. Na základě analýzy současného stavu propagace ergoterapie, aktuální informovanosti a potřeb lékařů pro lepší pochopení oboru jsou v závěru práce navrhnuty možnosti pro zlepšení marketingu a propagace ergoterapie v České republice, zaměřeny zejména na odbornou veřejnost.
Marketing v ergoterapii
Závodní, Kateřina ; Vrzáček, Petr (vedoucí práce) ; Trpišovský, Milan (oponent)
Předkládaná diplomová práce se zabývá tématem Marketingu v ergoterapii. Práce je členěna na část teoretickou a praktickou. Teoretická část je věnována dvěma hlavním oblastem, a to ergoterapii a marketingu. První část je zaměřena na seznámení s oborem ergoterapie. Druhá část je věnována marketingu, kde postupuji od jeho obecných rovin až po specifické vlastnosti marketingu, které s sebou přináší oblast zdravotnictví. V praktické části práce je na úvod představeno Dětské rehabilitační centrum Lentilka, kde probíhalo dotazníkové šetření zaměřené na zmapování spokojenosti a hodnocení služby ergoterapie rodiči klientů ergoterapie. Dále byl prováděn kvantitativní výzkum formou dotazníkového šetření mezi lékaři daných odborností, kteří pracují na území Pardubického kraje. Toto dotazníkové šetření mezi lékaři bylo zaměřeno na zmapování informovanosti o oboru ergoterapie a jeho možnostech. Na základě analýzy současného stavu propagace ergoterapie, aktuální informovanosti a potřeb lékařů pro lepší pochopení oboru jsou v závěru práce navrhnuty možnosti pro zlepšení marketingu a propagace ergoterapie v České republice, zaměřeny zejména na odbornou veřejnost.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.