Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Měkké stíny na GPU
Zápotocký, Boris ; Pelikán, Josef (vedoucí práce) ; Ambrož, David (oponent)
Obrovský vývoj v oblasti grafického hardware a programovatelnost grafických karet umožňují vyšší výkonnost a flexibilitu programování. Mnoho algoritmů se stalo interaktivními. Velmi důležitou roli mezi grafickými algoritmy hrají metody na počítání vrřených stínů. Stíny jsou velmi důležité pro lidské vnímání, měkké stíny jsou navíc fyzikálně přesnější a taky výpočetně složitější. Vznikly tři hlavní skupiny algoritmů: projektivní stíny, stínové mapy a stínová tělesa. Každá z nich má své výhody a nedostatky. Několik pokročilejších metod je popsáno podrobněji. Měření kvality a výkonnosti, společně s přiloženým demonstračním programem, umožňují bližší seznámení s popsanými metodami.
Měkké stíny na GPU
Zápotocký, Boris ; Ambrož, David (oponent) ; Pelikán, Josef (vedoucí práce)
Obrovský vývoj v oblasti grafického hardware a programovatelnost grafických karet umožňují vyšší výkonnost a flexibilitu programování. Mnoho algoritmů se stalo interaktivními. Velmi důležitou roli mezi grafickými algoritmy hrají metody na počítání vrřených stínů. Stíny jsou velmi důležité pro lidské vnímání, měkké stíny jsou navíc fyzikálně přesnější a taky výpočetně složitější. Vznikly tři hlavní skupiny algoritmů: projektivní stíny, stínové mapy a stínová tělesa. Každá z nich má své výhody a nedostatky. Několik pokročilejších metod je popsáno podrobněji. Měření kvality a výkonnosti, společně s přiloženým demonstračním programem, umožňují bližší seznámení s popsanými metodami.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.