| |
|
Návrh marketingové strategie vybraného podniku
Záleská, Monika ; Nesrsta, Martin (oponent) ; Kruntorádová, Markéta (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na strategický marketing. V první části jsou uvedeny teoretické poznatky potřebné k porozumění dané problematiky, v druhé části jsou aplikovány tyto poznatky na konkrétní společnost a je provedena analýza stávajícího tržního postavení společnosti. Na základě zjištěného stavu je vyhodnocena marketingová strategie podniku a doporučeny změny, které povedou ke zlepšení postavení podniku na trhu.
|
|
Návrh marketingové strategie vybraného podniku
Záleská, Monika ; Nesrsta, Martin (oponent) ; Kruntorádová, Markéta (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na strategický marketing. V první části jsou uvedeny teoretické poznatky potřebné k porozumění dané problematiky, v druhé části jsou aplikovány tyto poznatky na konkrétní společnost a je provedena analýza stávajícího tržního postavení společnosti. Na základě zjištěného stavu je vyhodnocena marketingová strategie podniku a doporučeny změny, které povedou ke zlepšení postavení podniku na trhu.
|
| |