|
GeoGen - Scriptable generator of terrain height maps
Zábský, Matěj ; Petříček, Martin (vedoucí práce) ; Krajíček, Václav (oponent)
Tato práce představuje skriptovatelný generátor výškových map terénu. Skripty pro tento generátor jsou psány v skriptovacím jazyce podobném jazyku C. Nástroje použitelné při generování terénu zahrnují generátory náhodného šumu, filtry, kombinační funkce, maskovací funkce a simulátory vodní a tepelné eroze. Grafické vývojové prostředí integrující tento generátor s moderním editorem kódu, 3D prohlížečem výškových map a dalšími nástroji je také představeno. Existující programy pro vytváření terénu jsou analyzovány. Probrány jsou různé algoritmy použité při generování výškových map. Také jsou prezentovány ukázkové skripty napsané pro tento generátor.
|
|
Optimizing scriptable generator of terrain maps
Zábský, Matěj ; Bednárek, David (vedoucí práce) ; Kahoun, Martin (oponent)
Cílem této práce je vytvoření procedurálního generátoru krajiny programovatelného pomocí turingovsky úplného skriptovacího jazyka. Tento generator musí umožňovat generování libovolné obdelníkové části mapy popsané libovolným skriptem. V prácí je vysvětleno proč toto znemožňuje využítí tradičního interpretu skriptovacího jazyka a navrhuje nový dvoufázový model interpretu, který dělí spuštění skriptu na dva kroky - v prvním je vykonán kód skriptu a až ve druhém jsou vyrenderovány samotné mapy. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
|
|
GeoGen - Scriptable generator of terrain height maps
Zábský, Matěj ; Petříček, Martin (vedoucí práce) ; Krajíček, Václav (oponent)
Tato práce představuje skriptovatelný generátor výškových map terénu. Skripty pro tento generátor jsou psány v skriptovacím jazyce podobném jazyku C. Nástroje použitelné při generování terénu zahrnují generátory náhodného šumu, filtry, kombinační funkce, maskovací funkce a simulátory vodní a tepelné eroze. Grafické vývojové prostředí integrující tento generátor s moderním editorem kódu, 3D prohlížečem výškových map a dalšími nástroji je také představeno. Existující programy pro vytváření terénu jsou analyzovány. Probrány jsou různé algoritmy použité při generování výškových map. Také jsou prezentovány ukázkové skripty napsané pro tento generátor.
|