Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Grafomotorika a kresba dětí předškolního věku se specificky narušeným vývojem řeči
ZÁBRANSKÁ, Tereza
Bakalářská práce se zabývá oblastí grafomotoriky a kresby dětí předškolního věku s diagnózou vývojové dysfázie. Práce se zaměřuje na úroveň těchto oblastí u několika dětí s touto diagnózou. Autorkou je zjišťováno, zda je kresba a grafomotorika u výzkumného vzorku ovlivněna vývojovou dysfázií. Dále pak zda se úroveň kresby a grafomotoriky u těchto dětí v průběhu výzkumného šetření měnila.
CSR společnosti PRVNÍ CHODSKÁ s.r.o.
Zábranská, Tereza ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Předmětem diplomové práce "CSR společnosti PRVNÍ CHODSKÁ s.r.o." je analýza stávajících CSR aktivit této společnosti a zjištění povědomí veřejnosti (resp. zaměstnanců a zákazníků) o jejích CSR aktivitách. V teoretické části je pomocí odborné literatury a odborných internetových odkazů charakterizována CSR, její základní oblasti, přínosy CSR, metody hodnocení CSR, implementace CSR a CSR komunikace na příkladu velkých společností/organizací, např. Evropské unie či společnosti IKEA. Praktická část představuje společnost PRVNÍ CHODSKÁ s.r.o. nejprve stručně z hlediska oboru podnikání a následně podrobně analyzuje CSR aktivity prováděné touto společností a jejich komunikaci. Dále jsou popsána i ocenění získaná společností v oblasti CSR. V závěru praktické části se nachází analýza dat získaných terénním výzkumem. Konkrétně se jedná o průzkumy spokojenosti a povědomí o CSR aktivitách prováděných společnosti PRVNÍ CHODSKÁ s.r.o. Dotazník povědomí o CSR PRVNÍ CHODSKÉ je zaměřen na zákazníky i zaměstnance této společnosti. Dotazník spokojenosti je určen pouze pro zaměstnance PRVNÍ CHODSKÉ.
Marketingová a komunikační strategie společnosti Linde Material Handling Česká republika s.r.o.
Zábranská, Tereza ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Petřík, Martin (oponent)
Předmětem bakalářské práce "Marketingová a komunikační strategie společnosti Linde Material Handling Česká republika s.r.o." je analýza stávající marketingové a komunikační strategie této společnosti a na základě vlastního výzkumu navrhnutí řešení na zlepšení. V teoretické části bakalářské práce je pomocí odborné literatury charakterizován marketing, marketingový mix, marketingové prostředí, image, identita a metody výzkumu. Praktická část představuje společnost Linde Material Handling Česká republika s.r.o. a analyzuje její marketingové prostředí, komunikační strategii, image a identitu. V závěru praktické části jsou vyhodnoceny dotazníky získané terénním výzkumem a na základě těchto dotazníků byla navrhnuta doporučení na změnu marketingové a komunikační strategie společnosti.

Viz též: podobná jména autorů
3 Zábranská, Tereza
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.