Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
China's High-Speed Railway Diplomacy (HSRD) as a Tool for Improving Soft Power
Xiu, Lanyu ; Doboš, Bohumil (vedoucí práce) ; Riegl, Martin (oponent)
Následující práce provedla případovou studii, jejímž cílem bylo prozkoumat názor od borníků pracujících na HSR Bombay-Ahmadabad a HSR Ankara-Istanbul na to, jak Č ína využívá HSRD a BRI k rozvoji a využití její měkké síly a zda se toto stanovisko s hoduje s oficiálním čínským hlediskem . Oficiální čínský názor na BRI je, že se snaží přinést účastnické země prospěšné výsledky, rozvoj a zlepšení životů. Kromě toho "n emá žádné geopolitické motivy, neusiluje o vyloučení bloků a neukládá žádné obchod ní dohody ostatním… řeší touhu lidí po lepším životě… a sdílené výhody." K hodnocení názorů respondentů byla použita operacionalizace pojmu globální obraz od Rama (2007). Výsledky ukázaly, že mezi respondenty je nízká spolehlivost celkov ého BRI. Většina respondentů (60%) tvrdila, že BRI a HSRD jsou úspěšní, ale nebyla ohromena dodanou hodnotou a kvalitou BRI. 70% respondentů věřilo, že Bombay-Ah madabad HSR dosáhne svého cíle a že má vysokou úroveň technologie. Pokud jde o f inanční, sociální a politické dopady, odpovědi ukázaly, že podíl 40%, 37%, 44%, dal kladnou odpověď. Celkově lze konstatovat, že pokud jde o image, Bombay-Ahmadab poskytl protichůdné výsledky, protože 70% považuje projekt za projekt s vysokými ná klady na stavbu. U projektu Ankara-Instanbul považovalo 75% a 76% z nich projekt za...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.