Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza trhu sušenek aplikovaná na in-store prostředí
Worbisová, Michaela ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Cílem diplomové práce bylo udělat analýzu trhu sušenek v in-store prostředí a dát společnosti Kraft Foods doporučení, jak se v tomto media typu prezentovat do budoucna. Práce sestává z teoreticko-metodologické a praktické části. V teoreticko-metodologické jsou charakterizovány pojmy spojené s trhem, analýzou trhu, nákupním rozhodováním - jeho druhy, procesem a faktory, které jej ovlivňují. V této části je také popsána komunikace v in-store prostředí, disciplína, proces a metody marketingového výzkumu. Praktická část vychází z teoretické. Zahrnuje informace o trhu sušenek, společnosti Kraft Foods, jejich konkurentech a zákaznících. Byly v ní provedeny analýzy dat Nielsen, Admosphere, MML, U&A a vlastní výzkum formou pozorování na hyper a supermarketech. V závěru jsou shrnuty všechny důležité poznatky plynoucí z výzkumu a analýz a jsou v něm uvedeny má doporučení pro Kraft Foods.
Body image
Worbisová, Michaela ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
body image

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.