Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Podpora prodeje na internetu se zaměřením na věrnostní programy
Šantrůčková, Eva ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Wolde, Štěpán (oponent)
Práce se zabývá spotřebitelskou podporou prodeje jak v rovině obecné, tak na internetu. Analyzuje výhody a nevýhody jednotlivých forem podpory prodeje, které se ve virtuálním prostředí používají nejčastěji. Každá z těchto forem je doplněna příklady z praxe. Věrnostním programům obecně a na internetu se práce věnuje nejvíce. Dělí je do dvou skupin: věrnostní programy firem podnikajících a nepodnikajících na internetu. Práce je zakončena podrobnou analýzou vybraných věrnostních programů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.