Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
eTwinning - od partnerství ke komunitě škol v Evropě
Wohlgemuthová, Tereza ; Kasíková, Hana (vedoucí práce) ; Burešová, Karolína (oponent)
Diplomová práce se zaměřujeme na evropskou aktivitu eTwinning a její implementaci do vzdělávacího systému. V teoretické části této práce je nejprve charakterizována tato aktivita a její základní principy, dále také její vzdělávací cíle a způsob řízení. Důraz je kladen také na její postavení v rámci koncepce celoživotního učení. Práce nastiňuje vývoj aktivity eTwinning od jejího zahájení v roce 2005 až doposud. Popisuje původní směr, kterým se aktivita ubírala na začátku, a blíže definuje také postupné přeměny, ke kterým v průběhu jejího vývoje docházelo. Praktická část je věnována hlavním internetovým nástrojům, které eTwinning nabízí svým uživatelům, a jejich bližšímu popisu. V závěru je zařazena ukázka tří projektů eTwinning, které patří mezi příklady dobré praxe v ČR. Hlavním cílem této diplomové práce je podrobné představení evropské aktivity eTwinning v co nejširším kontextu a z různých úhlů pohledu. Veškeré informace byly čerpány z relevantní literatury a dalších informačních zdrojů.
Současné pojetí výchovného poradce na základních školách
Wohlgemuthová, Tereza ; Vítečková, Michaela (vedoucí práce) ; Stolařová, Jaroslava (oponent)
V předkládané práci se zaměřujeme na problematiku výchovného poradenství ve školském systému. V první kapitole vymezujeme pojem výchovné poradenství a jeho základní klasifikaci, zmiňujeme historický vývoj a současné tendence v oblasti školního poradenství. V kapitole druhé se pro nás stává středem pozornosti výchovný poradce a jeho postavení v současné škole. Podrobněji se věnujeme možnostem vzdělávání, pracovní náplni a nejčastějším okruhům činnosti poradenských služeb. Dále sledujeme nároky kladené na poradcovu osobnost a informační zdroje, které mohou pomoci nejenom v profesním růstu, ale také v každodenní praxi výchovného poradce. Hlavním cílem této práce je nastínění důležitých témat spojených s výchovným poradenstvím, nejedná se tedy o provedení podrobné analýzy daného problému. Informace byly čerpány z relevantní literatury a zákonů.
eTwinning - od partnerství ke komunitě škol v Evropě
Wohlgemuthová, Tereza ; Kasíková, Hana (vedoucí práce) ; Burešová, Karolína (oponent)
Diplomová práce se zaměřujeme na evropskou aktivitu eTwinning a její implementaci do vzdělávacího systému. V teoretické části této práce je nejprve charakterizována tato aktivita a její základní principy, dále také její vzdělávací cíle a způsob řízení. Důraz je kladen také na její postavení v rámci koncepce celoživotního učení. Práce nastiňuje vývoj aktivity eTwinning od jejího zahájení v roce 2005 až doposud. Popisuje původní směr, kterým se aktivita ubírala na začátku, a blíže definuje také postupné přeměny, ke kterým v průběhu jejího vývoje docházelo. Praktická část je věnována hlavním internetovým nástrojům, které eTwinning nabízí svým uživatelům, a jejich bližšímu popisu. V závěru je zařazena ukázka tří projektů eTwinning, které patří mezi příklady dobré praxe v ČR. Hlavním cílem této diplomové práce je podrobné představení evropské aktivity eTwinning v co nejširším kontextu a z různých úhlů pohledu. Veškeré informace byly čerpány z relevantní literatury a dalších informačních zdrojů.
Současné pojetí výchovného poradce na základních školách
Wohlgemuthová, Tereza ; Stolařová, Jaroslava (oponent) ; Vítečková, Michaela (vedoucí práce)
V předkládané práci se zaměřujeme na problematiku výchovného poradenství ve školském systému. V první kapitole vymezujeme pojem výchovné poradenství a jeho základní klasifikaci, zmiňujeme historický vývoj a současné tendence v oblasti školního poradenství. V kapitole druhé se pro nás stává středem pozornosti výchovný poradce a jeho postavení v současné škole. Podrobněji se věnujeme možnostem vzdělávání, pracovní náplni a nejčastějším okruhům činnosti poradenských služeb. Dále sledujeme nároky kladené na poradcovu osobnost a informační zdroje, které mohou pomoci nejenom v profesním růstu, ale také v každodenní praxi výchovného poradce. Hlavním cílem této práce je nastínění důležitých témat spojených s výchovným poradenstvím, nejedná se tedy o provedení podrobné analýzy daného problému. Informace byly čerpány z relevantní literatury a zákonů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.