Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
MARKETING STRATEGY OF CHOSEN COFFEE SHOP
Wirthová, Dominika ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Cílem diplomové práce je vypracovat marketingovou strategii vybrané kavárny. Kavárna je situována na Slovensku, proto východiskem k naplnění hlavního cíle bylo zpracování analýz makroprostředí na Slovensku, aktuálních trendů v pití kávy, kavárenském byznysu (v Evropě), konkurence ve městě. K naplnění cíle přispěly dále rozhovory s majitelkou kavárny, majiteli dalších úspěšných kaváren a sumarizace teoretických podkladů. Dílčím cílem bylo získání poznatků o cílové skupině "ženy ve věku 40 až 65", která byla předmětem dotazníkového výzkumu. Sumarizací získaných informací byla vypracována marketingová strategie a návrhy na zlepšení marketingového mixu, zaměřené na problematické oblasti kavárny.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.