Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Kupní rozhodovací proces na trhu energetických nápojů
Pinková, Lucia ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Wenig, Julius (oponent)
Cílem této bakalářské práce je specifikace kupního rozhodovacího procesu spotřebitele na trhu energetických nápojů a analýza jeho jednotlivých fází včetně zachycení vlivů, jež na něj působí. Snahou je také zjistit, jak je značka Red Bull vnímána spotřebiteli v České republice, a v souvislosti se získanými zjištěními navrhnout marketingová doporučení. Práce je rozdělena na teoreticko-metodologickou část a na část praktickou. První oddíl obeznamuje čtenáře s teorií spotřebního chování a s kupním rozhodovacím procesem. Druhý oddíl popisuje metody marketingového výzkumu, které jsou použity v praktické části práce. Praktická část se v první řadě zabývá charakteristikou českého trhu energetických nápojů a následně představuje společnost RED BULL Česká republika s.r.o. se zaměřením na její marketingový mix. Analytická část bakalářské práce vychází z výsledků marketingového výzkumu, který byl realizován prostřednictvím dotazníkového šetření. Výstupy jsou podpořeny sekundárními daty z databáze MML-TGI. Závěr práce shrnuje výsledná zjištění a předkládá společnosti RED BULL Česká republika s.r.o. marketingová doporučení.
Vliv BTL komunikace značky Staropramen Cool na spotřebitele
Wenig, Julius ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Uchytilová, Zuzana (oponent)
Tato diplomová práce se zaměřuje na výzkum BTL komunikace značky Staropramen Cool Lemon a Staropramen Cool Grep a intenzity vnímání této komunikace spotřebitelem. Cílem práce je jednak prozkoumat jednotlivé komunikační body a identifikovat klíčové atributy značky, a také potvrdit či vyvrátit hypotézy zabývající se vlivem komunikace na samotnou spotřebu ochuceného piva a vlivem reklamní kampaně. Práce je rozdělena do několika kapitol, které na sebe logicky navazují a dohromady tvoří komplexní celek. Teoretická část se zabývá metodologickým přístupem marketingového výzkumu a seznamuje čtenáře s vybranými kapitoly marketingové komunikace a spotřebními modely. Náplní praktické části je popis kategorie a konkurence, sestavení dotazníku a samotné analýzy. Je provedeno shrnutí klíčových bodů výzkumů a sestrojení doporučení pro budoucí řízení marketingové komunikace značky Staropramen Cool.
Aplikace bankrotních a bonitních modelů na podnicích v insolvenčním řízení
Wenig, Julius ; Kolářová, Blanka (vedoucí práce) ; Kopecký, Jiří (oponent)
Tato práce se zabývá se hodnocením sedmi bankrotních a tří bonitních modelů, které byly aplikovány na šesti podnicích. Podniky se nachází v insolvenčním řízení. Teoretická část popisuje jednotlivé bankrotní a bonitní modely. Praktická část obsahuje výsledky modelů u jednotlivých podniků a hodnocení jejich vypovídací schopnosti. Cílem práce je zhodnotit úspěšnost vypovídací schopnosti modelů a posoudit vhodnost jejich použití.

Viz též: podobná jména autorů
1 Wenig, Jan
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.