Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Konceptuální úlohy podporující výuku mechaniky metodou Peer Instruction
Weissgráb, Lukáš ; Kácovský, Petr (vedoucí práce) ; Koupilová, Zdeňka (oponent)
Název práce: Konceptuální úlohy podporující výuku mechaniky metodou Peer Instruction Autor: Lukáš Weissgráb Katedra / Ústav: Katedra didaktiky fyziky Vedoucí bakalářské práce: RNDr. Petr Kácovský, PhD., Katedra didaktiky fyziky Abstrakt: Tato diplomová práce se zaměřuje na vývoj konceptuálních úloh z mechaniky (včetně jejich testování), které jsou typické pro metodu Peer Instruction. Část práce věnovaná rešerši sleduje historický vývoj této metody a uvádí přehled jejích nejdůležitějších prvků včetně možností propojení s jinými výukovými metodami. Kromě toho představuje různé sbírky konceptuálních úloh českých i zahraničních. Samotná výzkumná a vývojová část práce je věnována přípravě konceptuálních otázek z mechaniky, které sledující vybrané miskoncepce. Tyto vzniklé úlohy byly následně otestovány na přibližně 130 studentech středních škol a výsledky byly statisticky zpracovány. Při statistickém zpracování úloh jsme se zaměřili na jejich obtížnost, diskriminaci a analýzu distraktorů. Klíčová slova: konceptuální úlohy, Peer Instruction, mechanika, výuka mechaniky
Skalární součin - zavedení a aplikace
Weissgráb, Lukáš ; Halas, Zdeněk (vedoucí práce) ; Rmoutil, Martin (oponent)
Tato bakalářská práce představuje různé zavedení skalárního součinu v několika úrovních obtížnosti. V první části se věnuje zavedení skalárního součinu elementárně pouze za znalostí učiva střední školy. Pokročilejší partie této práce jsou věnovány zavedení skalárního součinu jako bilineární formy a zkoumáním vlastností této formy. Závěrečné kapitoly jsou věnovány Fourierovým řadám a 1. základní formě plochy. Všechny teoreticky vyložené poznatky jsou ilustrovány na příkladech z matematiky i fyziky.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.