Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Komunikace se zákazníkem prostřednictvím značky
Vyskočilová, Hana ; Malecha, Petr (vedoucí práce) ; Navrátilová, Miroslava (oponent)
Název Komunikace se zákazníkem prostřednictvím značky Název v angličtině Communication with customer by means of brand Cíle práce Hlavním cílem práce je vytvoření návrhu projektu vybudování fiktivní značky. Identifikovat značku, navrhnout grafickou a verbální podobu, objasnit její smysl, zasadit ji do konkrétního prostředí a navrhnout podobu reklamních sdělení. Zároveň provedení auditu tří značek působících na českém trhu jako ukázku různých úspěšných stylů řízení a budování obchodní značky. Jejich definování, analyzování kroků vedoucích k prosperitě a hodnocení. Metoda V práci byla využita popisná analýza při zpracování auditu tří konkrétních značek. Hlavním informačním zdrojem se stal internet. Pro účely projektu rozhovory s vedením relaxačního centra. Dále bylo využito STEP analýzy, SWOT analýzy a rovněž strategické analýzy značky. Výsledky Vytvoření projektu brand managementu v rozměrech vybudování fiktivní značky. Navržení celkového logotypu zahrnujícího grafický design a verbální podobu. Forma a umístění reklamních sdělení včetně představení komunikace značky jako celku. Náhled do tří reálných procesů různých stylů řízení značek a sumarizování jejich úspěchů. Celkové přiblížení problematiky řízení značek. Klíčová slova Marketing, značka, trh, řízení značky, vybudování značky, komunikace,...
Komunikace se zákazníkem prostřednictvím značky
Vyskočilová, Hana ; Malecha, Petr (vedoucí práce) ; Navrátilová, Miroslava (oponent)
Název Komunikace se zákazníkem prostřednictvím značky Název v angličtině Communication with customer by means of brand Cíle práce Hlavním cílem práce je vytvoření návrhu projektu vybudování fiktivní značky. Identifikovat značku, navrhnout grafickou a verbální podobu, objasnit její smysl, zasadit ji do konkrétního prostředí a navrhnout podobu reklamních sdělení. Zároveň provedení auditu tří značek působících na českém trhu jako ukázku různých úspěšných stylů řízení a budování obchodní značky. Jejich definování, analyzování kroků vedoucích k prosperitě a hodnocení. Metoda V práci byla využita popisná analýza při zpracování auditu tří konkrétních značek. Hlavním informačním zdrojem se stal internet. Pro účely projektu rozhovory s vedením relaxačního centra. Dále bylo využito STEP analýzy, SWOT analýzy a rovněž strategické analýzy značky. Výsledky Vytvoření projektu brand managementu v rozměrech vybudování fiktivní značky. Navržení celkového logotypu zahrnujícího grafický design a verbální podobu. Forma a umístění reklamních sdělení včetně představení komunikace značky jako celku. Náhled do tří reálných procesů různých stylů řízení značek a sumarizování jejich úspěchů. Celkové přiblížení problematiky řízení značek. Klíčová slova Marketing, značka, trh, řízení značky, vybudování značky, komunikace,...
Mediální plánování (se zaměřením na plánování tiskových médií)
Vyskočilová, Hana ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Lašek, Ladislav (oponent)
Jedním z hlavních cílů této práce bylo blíže charakterizovat proces mediálního plánování a jeho organizaci, stanovit faktory ovlivňující tento proces a poznat specifika plánování tiskových médií. K tomu byla použita literatura týkající se daného tématu, dostupné analýzy mediálního trhu v ČR a také praktické zkušenosti pracovníka mediální agentury. Dalším důležitým cílem bylo navržení mediálního plánu společnosti Open University v České republice o.p.s. pro marketingovou kampaň jaro 2004. Z provedené analýzy vyplývá, že mediální plánování je velmi složitý proces zahrnující mnoho dílčích kroků. Východiskem je především důkladná analýza situace firmy a produktu. Následuje výběr vhodné mediální strategie a sestavení co nejefektivnějšího mediálního mixu. V rámci plánování tiskových médií je třeba vzít v úvahu faktory jako kreativní síla reklamy, její formát, časování kampaně a obsah sdělení. V praktické části práce byl navržen mediální plán Open University pro tisková a elektronická média, přičemž byla zvolena média nejvíce odpovídající cílové skupině studentů. Tento plán vychází z reálné situace firmy a je proto spolu s dalšími návrhy na změnu firemní komunikace v příštím období realizovatelný.
Integrační politika EU v oblasti cestovního ruchu a její vliv na regionální podporu v ČR
Vyskočilová, Hana ; Bič, Josef (vedoucí práce) ; Abrhám, Josef (oponent)
Cestovní ruch je ve světě považovaný za odvětví budoucnosti. Nejvýznamnější je hospodářská dimenze cestovního ruchu, zejména jeho působení na tvorbu HDP, zaměstnanost, kapitálové investice a v neposlední řadě vliv na platební bilanci státu. Důležité role cestovního ruchu v evropských ekonomikách si je vědoma i samotná Evropská unie, jejíž snaha o vytvoření společné politiky cestovního ruchu se datuje do osmdesátých let. Účelem této práce je proto vymezit politiku cestovního ruchu na úrovni Evropské unie, primárně z hlediska právních aktů a regionální politiky EU, a zjistit, zda a do jaké míry ovlivňuje politiku cestovního ruchu v České republice. V první kapitole práce budou vysvětleny základní pojmy cestovního ruchu a jeho ekonomického významu pro národní hospodářství. Druhá kapitola bude popisovat vývoj evropské politiky cestovního ruchu, pro pochopení budou vymezeny instituce EU zodpovědné za oblast cestovního ruchu, jejich pravomoci a používané nástroje podpory cestovního ruchu včetně strukturálních fondů. Třetí část bude poskytovat základní informace o subjektech a dokumentech v cestovním ruchu České republiky, přičemž stěžejní část kapitoly se bude věnovat vlivu členství České republiky v Evropské unii na politiku cestovního ruchu v ČR. Čtvrtá kapitola představí regionální politiku EU jako nástroj vlivu Evropské unie na politiku cestovního ruchu v ČR a v jejích regionech.
Starý a nový regionalismus na příkladu Andského společenství národů
Vyskočilová, Hana ; Adamcová, Lenka (vedoucí práce) ; Honajzrová Banús, Shirley C. (oponent)
Historie integračních iniciativ v Latinské Americe je velmi bohatá a různorodá. Ihned po získání nezávislosti se objevily tendence k vytvoření politické unie. 20. století přináší integrační schémata, která se různou úspěšností snaží posílit vzájemné obchodní a politické vazby v tomto regionu. Tyto snahy můžeme rozdělit do dvou období, první od začátku šedesátých let do nástupu dlužnické krize v letech osmdesátých, tzv. starý regionalismus a druhé období tzv. nového regionalismu od přelomu let osmdesátých a devadesátých. Účelem této práce je porovnat tyto dva hlavní směry regionalismu v Latinské Americe - starý a nový regionalismus - a na integračním uskupení ukázat rozdíly těchto směrů. Jako nejvhodnější příklad k porovnání byla vybrána následující regionální integrace: Andský pakt (resp. Andské společenství národů).

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.