Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Financování předvolebních kampaní ve Spojených státech : McCain-Feingoldova reforma
Vydra, Pavel ; Sehnálková, Jana (vedoucí práce) ; Calda, Miloš (oponent)
Spojené státy mají dlouhou historii předvolebních kampaní. McCain-Feingoldova reforma z roku 2002 byla poslední snahou regulovat finance v předvolebních kampaních a jejím účelem bylo zejména pokrýt mezery v zákonech ze 70. let 20. století. Hlavními změnami, které přinesla, byl zákaz tzv. "soft money", zpřísnění pravidel pro předvolební televizní a rozhlasové vysílání a speciální tzv. miliardářské limity. Poté, co reforma prošla Kongresem a byla podepsána prezidentem, posvětil tyto změny i Nejvyšší soud v případu McConnell v. FEC. Nicméně skutečný dopad této reformy na fungování předvolebních financí přesto zcela nesplnil původní očekávání.
Financování předvolebních kampaní ve Spojených státech : McCain-Feingoldova reforma
Vydra, Pavel ; Sehnálková, Jana (vedoucí práce) ; Calda, Miloš (oponent)
Spojené státy mají dlouhou historii předvolebních kampaní. McCain-Feingoldova reforma z roku 2002 byla poslední snahou regulovat finance v předvolebních kampaních a jejím účelem bylo zejména pokrýt mezery v zákonech ze 70. let 20. století. Hlavními změnami, které přinesla, byl zákaz tzv. "soft money", zpřísnění pravidel pro předvolební televizní a rozhlasové vysílání a speciální tzv. miliardářské limity. Poté, co reforma prošla Kongresem a byla podepsána prezidentem, posvětil tyto změny i Nejvyšší soud v případu McConnell v. FEC. Nicméně skutečný dopad této reformy na fungování předvolebních financí přesto zcela nesplnil původní očekávání.
Návrh referenčního modelu vybraných procesů marketingové podpory a jeho zhodnocení
Vydra, Pavel ; Oškrdal, Václav (vedoucí práce) ; Hornická, Andrea (oponent)
Výdaje na informační technologie na podporu marketingu v korporacích činí rok od roku významnější rozpočtovou položku, a tak je větší pozornost věnována také procesům marketingové podpory -- tedy technickému zajištění průběhu a měření direct marketingových kampaní. Diplomová práce přináší základní přehled o fungování direct marketingu a marketingové podpory v korporacích a následně také popisuje referenční model procesů marketingové podpory, který pomůže tyto procesy optimalizovat. V práci jsou nejprve ve formě literární rešerše definována teoretická východiska procesního modelování a tvorby referenčních modelů, dále na ně navazuje uvedení do tématu direct marketingu v korporacích a pomocí analýzy procesů direct marketingu jsou v rámci vlastního teoretického výzkumu odvozeny také nejdůležitější procesy marketingové podpory. Na základě výstupů z teoretických částí je navržen referenční model zahrnující podrobně popsané procesy marketingové podpory a popis rozhraní ve formě SLA. Model je dále ověřen na dvou případových studiích, které model přibližují praktickému využití a poukazují na hlavní přínosy jeho užití.
Finanční analýza podniku Lesní společnost Broumov Holding, a. s.
Sichrovský, Chananel ; Štamfestová, Petra (vedoucí práce) ; Vydra, Pavel (oponent)
Cílem této práce je praktické provedení finanční analýzy a následné zhodnocení celkové finanční situace a jejího vývoje u zvoleného podniku v období mezi lety 2009 až 2013. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí, metodické, kde jsou teoreticky definovány základní pojmy důležité pro práci, stejně jako užité nástroje finanční analýzy, a následné praktické části, kde jsou tyto postupy aplikovány na reálné hodnoty, jež společnost vykazuje. Pro naplnění cíle práce byly použity zejména klasické metody finanční analýzy. Konkrétně byla provedena absolutní analýza účetních výkazů, analýza poměrových ukazatelů, dále pak analýza ekonomické přidané hodnoty a také byl použit Altmanův bankrotní model. V závěru práce jsou následně vyhodnoceny jednotlivé výsledky zkoumání a byla navržena doporučení pro management firmy. Na základě provedených analýz byla prokázána převážně stabilita a finanční zdraví firmy. Zároveň můžeme říci, že se předpokládá udržitelnost společnosti na trhu i v budoucnu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.