Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Podpora prodeje a reklama konkrétní společnosti
Vránová, Michala ; Havíř, David (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na podporu prodeje a reklamu Hosovy obchodní společnosti. Záměrem práce je upravit marketingovou komunikaci na základě provedených analýz a vytvořit návrhy, díky kterým by mělo dojít ke zvýšení spokojenosti stávajících zákazníků a zvýšení povědomí u potenciálních zákazníků. Práce zahrnuje teoretickou část, analytickou část a návrhovou část.

Viz též: podobná jména autorů
2 VRÁNOVÁ, Magdaléna
4 VRÁNOVÁ, Michaela
5 VRÁNOVÁ, Monika
2 Vranová, Marta
6 Vránová, Marie
6 Vránová, Markéta
4 Vránová, Michaela
5 Vránová, Monika
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.