|
Možnosti ovlivnění pohybových předpokladů u předškolních dětí
Vostárek, Miloš ; Bunc, Václav (vedoucí práce) ; Čechovská, Irena (oponent)
Název: Možnosti ovlivnění pohybových předpokladů u předškolních dětí Cíle: Cílem práce je na základě získaných informací od respondentů vybraných školek porovnat dané školky mezi sebou, vybrat tu, která má nejlepší předpoklady pro pohybový rozvoj dětí a v rámci zhodnocení vytvořit vhodný program. Metody: Jako metoda bylo použito přímé dotazování a odpovědi byly uvedeny do záznamového archu a následně zpracovány. Dotazování probíhalo v prostředí vybraných pražských školek Výsledky: Výsledky práce ukázaly jako největší problematiku velikost prostorů, nízký počet hodin pohybových aktivit a malý počet pedagogů přítomných při jejich konání. Jako pozitivní se ukázala poměrně rozsáhlá kreativita pedagogů. Obsah jejich hodin je poměrně široký. Klíčová slova: školka, pohyb, rozvoj, předškolní období, motorika, schopnosti, dovednosti Využité zkratky: RVP PV, ŠVP, CNS, MŠ, NASPE
|