|
Rám kabiny výtahu
Vosika, Jan ; Jedelský, Petr (oponent) ; Pokorný, Přemysl (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá konstrukčním návrhem lanového trakčního výtahu pro nosnost 1600 kg. Výpočet ukotvení vodítek určených pro tuto konstrukci a jejich pevnostní kontrola. Analýza rámu metodou konečných prvků. Konstrukční změny rámu s ohledem na spolehlivost konstrukce. Součástí práce je i výkresová dokumentace navržené změny. Tato diplomová práce probíhala ve spolupráci s firmou Liftmont CZ s.r.o.
|
|
Šnekový dopravníku drobného kameniva
Vosika, Jan ; Malášek, Jiří (oponent) ; Škopán, Miroslav (vedoucí práce)
Prvotním úkolem této práce je konstrukčně a pevnostně navrhnout vodorovný šnekový dopravník na dopravu drobného kameniva o maximální zrnitosti 45 mm. V návrhu se zaobírá realizací vhodného pohonu a bezpečnostní spojky na hřídeli mezi pohonem a dopravní jednotkou vzhledem k přepravovanému množství kameniva. Ve výpočtové části se zabývá pevnostní kontrolou poháněné soustavy, to znamená především kontrolou hřídele, jejího spojení s ostatními částmi a uložení ložisek. V poslední části se zabývá konstrukčním řešením s ohledem na bezpečnost provozu a snadnou údržbu.
|
|
Rám kabiny výtahu
Vosika, Jan ; Jedelský, Petr (oponent) ; Pokorný, Přemysl (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá konstrukčním návrhem lanového trakčního výtahu pro nosnost 1600 kg. Výpočet ukotvení vodítek určených pro tuto konstrukci a jejich pevnostní kontrola. Analýza rámu metodou konečných prvků. Konstrukční změny rámu s ohledem na spolehlivost konstrukce. Součástí práce je i výkresová dokumentace navržené změny. Tato diplomová práce probíhala ve spolupráci s firmou Liftmont CZ s.r.o.
|
|
Šnekový dopravníku drobného kameniva
Vosika, Jan ; Malášek, Jiří (oponent) ; Škopán, Miroslav (vedoucí práce)
Prvotním úkolem této práce je konstrukčně a pevnostně navrhnout vodorovný šnekový dopravník na dopravu drobného kameniva o maximální zrnitosti 45 mm. V návrhu se zaobírá realizací vhodného pohonu a bezpečnostní spojky na hřídeli mezi pohonem a dopravní jednotkou vzhledem k přepravovanému množství kameniva. Ve výpočtové části se zabývá pevnostní kontrolou poháněné soustavy, to znamená především kontrolou hřídele, jejího spojení s ostatními částmi a uložení ložisek. V poslední části se zabývá konstrukčním řešením s ohledem na bezpečnost provozu a snadnou údržbu.
|