Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketing osob
Voroňáková, Veronika ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Cílem diplomové práce je identifikace faktorů úspěchu na trhu celebrit prvního desetiletí 21. století a formulace doporučení pro Českou republiku na období následujících pěti až deseti let. Předmětem práce je ověřit platnost hypotéz: 1. V období 2006-2011 se zařadil excentrismus mezi faktory úspěchu v zábavním průmyslu., 2. Za období let 2006-2011 se zvýšila míra sexuální tolerance., 3. Existuje přímá vazba mezi osobnostmi hudebního průmyslu a světem módy.; Hlavním metodickým nástrojem byly kvazi skupinové rozhovory v podobě internetových diskusních příspěvků. K vyhodnocení kvalitativních dat byla použita obsahová analýza. Provázanost hudebního průmyslu se světem módy byla znázorněná prostřednictvím mapy vnímání. Jako nejvýznamnější faktory úspěchu v zábavním průmyslu byly identifikovány: produkt, projev, excentrismus, originalita, humor, styl, talent a vzhled interpreta. Výsledky analýzy potvrdily platnost první a třetí hypotézy. Druhou hypotézu ohledně sexuální tolerance nebylo možné přijmout. Hlavní doporučení pro Českou republiku zní: obohatit zábavní průmysl o prvky excentrismu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.