Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Každodennost, média a šíření informací - Ghettto Terezín 1941-1945
Vomáčková, Michaela ; Köpplová, Barbara (vedoucí práce) ; Wolák, Radim (oponent)
Diplomová práce, která se před vámi otevírá, je věnována ghettu Terezín v období válečných let 1941-1945. Ghetto Terezín je v dějinách druhé světové války fenoménem, který stále přitahuje pozornost mnoha lidí, a zároveň je jejich nedílnou a neodmyslitelnou součástí. V této práci je úsilím autora propojit problematiku válečného uspořádání Terezína spojeného s nacistickým programem "konečného řešení židovské otázky", jeho obyvatel a života v ghettu, s neméně aktuálním tématem dnešní společnosti, jakým jsou média. Snahou a cílem v této práci je oba fenomény popsat, zasadit je do širšího dobového kontextu, ale hlavně je propojit. Nalézt společné momenty, paralely a dokázat, že média sehrála důležitou úlohu v dějinách Terezína. Důraz je také kladen na fakt, že i v izolovaném prostředí, jakým tento koncentrační tábor byl, byla média přítomna a informace byly důležitou , životně důležitou, součástí každodenního života.
Na nebi a na zemi s ČSA - vývoj marketingových a komunikačních aktivit společnosti České aerolinie
Vomáčková, Michaela ; Dolanská, Nora (vedoucí práce) ; Köppl, Daniel (oponent)
The thesis concentrates on the development of communication and marketing activities of traditional Czech brands. This concept is demonstrated on Czech airli nes, a typical representative of these brands. CSA were established in 1923 and since then have gone through a long development. More than an 80 year long tradition of nagairline carr ier of the Czech Republic meant a way through a better era, when CSA reached the hypothetical top of air transport. Other years meant suppressing the company's activities and a decline in any other operations. The development and all the activities were influenced by internal conditions as well as events of all-society meaning. The most signifi cant contributing factor in this area was and still is the economic and political situation within and outside the country. All these influences were projected in the company and in its marketing activities. The thesis allows a close look at general marketing topics which are then analysed using specifi e examples. Particular attention is paid to the current and much discussed question of marketing communication. The first two chapters deal with the topics of company brands, brand value, brand appreciation and brand building. The third chapter deals with the role of marketing in the company's strategy and with the creation of a...
Každodennost, média a šíření informací - Ghettto Terezín 1941-1945
Vomáčková, Michaela ; Köpplová, Barbara (vedoucí práce) ; Wolák, Radim (oponent)
Diplomová práce, která se před vámi otevírá, je věnována ghettu Terezín v období válečných let 1941-1945. Ghetto Terezín je v dějinách druhé světové války fenoménem, který stále přitahuje pozornost mnoha lidí, a zároveň je jejich nedílnou a neodmyslitelnou součástí. V této práci je úsilím autora propojit problematiku válečného uspořádání Terezína spojeného s nacistickým programem "konečného řešení židovské otázky", jeho obyvatel a života v ghettu, s neméně aktuálním tématem dnešní společnosti, jakým jsou média. Snahou a cílem v této práci je oba fenomény popsat, zasadit je do širšího dobového kontextu, ale hlavně je propojit. Nalézt společné momenty, paralely a dokázat, že média sehrála důležitou úlohu v dějinách Terezína. Důraz je také kladen na fakt, že i v izolovaném prostředí, jakým tento koncentrační tábor byl, byla média přítomna a informace byly důležitou , životně důležitou, součástí každodenního života.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.