Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Umělecká výchova jako součást prevence drogové závislosti u dětí MŠ
Vohradská, Dana ; Jebavá, Jana (vedoucí práce) ; Bednář, Miloš (oponent)
Název práce: Umělecká výchova jako součást prevence drogové závislosti u dětí v mateřské škole Cíle práce: Cílem diplomové práce je zhodnotit míru důležitosti výchovy dětí předškolního věku prostřednictvím uměleckých aktivit. Touto formou lze předcházet drogové závislosti. Připravit a realizovat krátký projekt na téma - Pohádkou a hrou proti drogové závislosti. Výstupem je metodický list pro učitelky v mateřských školách. Metoda: Studium odborné literatury, literární rešerše, kompilace, analýza, konzultace v centru primární prevence Filia, vypracování projektu primární prevence, jeho realizace, zhodnocení a příprava metodického materiálu pro učitelky v mateřských školách. Výsledky: S prevencí drogové závislosti je nutné začít již u dětí v předškolním věku. Umělecké výchovy, jako jsou výtvarná, literární, dramatická, hudební a taneční, tvoří hlavní osu primární prevence. Hodnotícím měřítkem je pozornost, míra soustředěnosti, reakce dětí a jejich artefakty. Klíčová slova: Droga, předškolní věk a jeho specifika, hry a rituály v mateřské škole, soubor uměleckých výchov, primární prevence.
Umělecká výchova jako součást prevence drogové závislosti u dětí MŠ
Vohradská, Dana ; Jebavá, Jana (vedoucí práce) ; Bednář, Miloš (oponent)
Název práce: Umělecká výchova jako součást prevence drogové závislosti u dětí v mateřské škole Cíle práce: Cílem diplomové práce je zhodnotit míru důležitosti výchovy dětí předškolního věku prostřednictvím uměleckých aktivit. Touto formou lze předcházet drogové závislosti. Připravit a realizovat krátký projekt na téma - Pohádkou a hrou proti drogové závislosti. Výstupem je metodický list pro učitelky v mateřských školách. Metoda: Studium odborné literatury, literární rešerše, kompilace, analýza, konzultace v centru primární prevence Filia, vypracování projektu primární prevence, jeho realizace, zhodnocení a příprava metodického materiálu pro učitelky v mateřských školách. Výsledky: S prevencí drogové závislosti je nutné začít již u dětí v předškolním věku. Umělecké výchovy, jako jsou výtvarná, literární, dramatická, hudební a taneční, tvoří hlavní osu primární prevence. Hodnotícím měřítkem je pozornost, míra soustředěnosti, reakce dětí a jejich artefakty. Klíčová slova: Droga, předškolní věk a jeho specifika, hry a rituály v mateřské škole, soubor uměleckých výchov, primární prevence.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.