Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vnější motivace žáků v tělesné výchově na základní škole
Voštiňák, Radek ; Vindušková, Jitka (vedoucí práce) ; Červinka, Pavel (oponent)
Název: Vnější motivace žáků v tělesné výchově na základní škole Cíl: Cílem mé diplomové práce bylo objasnit problematiku vnější motivace žáků ve školní tělesné výchově na základní škole. Zaměřil jsem se podrobněji na období pubescence a okrajově také na oba stupně základní školy a porovnal jsem je. Dále jsem se primárně soustředil na sportovní projekty do škol a známkování. Metoda: Práce má charakter akčního výzkumu. V práci jsou uplatněny metody pozorování, popisu, rozboru pedagogické situace a pedagogické dokumentace. Výzkum byl proveden na ZŠ Bítovská v průběhu šesti let. Výsledky: Žáky prvního stupně je vhodné motivovat odměnami a pozitivním vlivem vyučujícího. Na druhém stupni je možné využít soutěže, závody a hry. Jako podpora pro oba stupně základní školy nejlépe funguje sportovní projekt Sazka Olympijský víceboj. Klíčové slova: motivace, sportovní projekt, adolescent, známkování
Nejčastější problémy nácviku skoku vysokého "flopem" ve školní tělesné výchově
Voštiňák, Radek ; Engelthalerová, Zdeňka (oponent) ; Kašpar, Ladislav (vedoucí práce)
Cílem práce je zjistit, jaké se vyskytují nejčastější chyby při nácviku skoku vysokého na základních školách a pokusit se na názorných příkladech pomoci při jejich odstranění. Tato práce by měla sloužit jako pomůcka začínajících učitelů při trénování skoku vysokého. Průběžným testováním zjišťuji nejčastější chyby při tréninku skoku vysokého, konkrétně při stylu flop, na základní škole u vybrané skupiny žáků. Na základě tohoto testování sestavím žebříček nejčastějších chyb a pomocí speciálních cvičení se pokusím přispět při jejich odstranění. Při zpracování speciálních nápravných cvičení použiji kinogramy pro lepší názornost. Výsledky práce ukazují, že čím je lepší technika žáka na základní škole při skoku do výšky, tím je taky lepší jeho výkon. Při sestavování chyb jsem se zaměřil pouze na hlavní a pouhým okem viditelné chyby. Ve skutečnosti je chyb, které provádí skokan, daleko víc. Z výsledků mého testování dále můžu jednoznačně říct, že čím je student starší, tím je jeho maximální skočená výška vyšší. Ovšem, co jsem hlavně sledoval a co se projevilo je to, že čím jsou studenti starší, tím dělají méně chyb. To je známka jednak správného přístupu učitele a jednak správným plněním osnov, kde se věnuje atletice nemalá část.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.