Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Strategie značky L'Oréal "Redken" na českém trhu
Matseushuk, Ewgeniya ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Vlková, Anna (oponent)
Cílem bakalářské práce bylo projít přes strategii značky Redken, zdůraznit fungování a vliv komunikační strategii na spotřebitele. Dalším cílem bylo analyzovat přítomnost Redken na českém trhu, a pro představení více názorného závěru bylo provedeno dotazování vybraného segmentu.
Strategie značky L'Oréal "Redken" na českém trhu
Matseushuk, Ewgeniya ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Vlková, Anna (oponent)
V práci jsou popsány marketingové strategie společnosti Redken s větším soustředěním na komunikační strategie. Během práce je charakterizována přítomnost společnosti na trhu České Republiky. Byl proveden průzkum nákupního chování mladých lidí a analýzy jejich postoje ke značce Redken po kterém byly popsány silné a slabé strany pozice značky pomoci SWOT analýzy a byly předloženy možné opatření pro posílení pozice dané značky.
Odměňování zaměstnanců s důrazem na daňovou problematiku
Vlková, Anna ; Křížová, Hana (vedoucí práce) ; Boháč, Radim (oponent)
Tématem této diplomové práce je odměňování zaměstnanců s důrazem na daňovou problematiku a zaměřením na zaměstnanecké výhody. Cílem je nalezení vhodného způsobu odměňování zaměstnanců pomocí zaměstnaneckých výhod tak, aby bylo výhodné zároveň pro zaměstnance i pro zaměstnavatele. V první části tato práce obecně pojednává o odměňování zaměstnanců s důrazem na zaměstnanecké výhody z teoretického a personálního hlediska. Druhá část se zabývá konkrétními složkami odměňování, převážně různými variantami zaměstnaneckých výhod, které jsou rozebrány vždy ze třech pohledů: ve světle daně z příjmů fyzických a právnických osob, pojistného na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti a odvodům pojistného na zdravotní pojištění.

Viz též: podobná jména autorů
3 VLKOVÁ, Alena
3 Vlková, Alena
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.