Název: Strategie značky L'Oréal "Redken" na českém trhu
Překlad názvu: Strategy of the L'Oréal Redken Brand in the Czech Market
Autoři: Matseushuk, Ewgeniya ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Vlková, Anna (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2008
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Cílem bakalářské práce bylo projít přes strategii značky Redken, zdůraznit fungování a vliv komunikační strategii na spotřebitele. Dalším cílem bylo analyzovat přítomnost Redken na českém trhu, a pro představení více názorného závěru bylo provedeno dotazování vybraného segmentu.

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/36379

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-163073


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2013-11-26, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet