Název:
Strategie značky L'Oréal "Redken" na českém trhu
Překlad názvu:
Strategy of the L'Oréal Redken Brand in the Czech Market
Autoři:
Matseushuk, Ewgeniya ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Vlková, Anna (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Cílem bakalářské práce bylo projít přes strategii značky Redken, zdůraznit fungování a vliv komunikační strategii na spotřebitele. Dalším cílem bylo analyzovat přítomnost Redken na českém trhu, a pro představení více názorného závěru bylo provedeno dotazování vybraného segmentu.
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/36379