Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Komunitní marketing na Fakultě informatiky a statistiky VŠE Praha
Vitinger, Aleš ; Basl, Josef (vedoucí práce) ; Mazouch, Petr (oponent)
Cílem práce je analyzovat možnosti komunitního marketingu a jeho využití pro účely FIS VŠE. Analýza pokrývá sociální sítě obecně -- jejich vznik, vývoj a popis současných dominantních sítí. Druhou části analýzy je studie marketingového využití sociálních sítí, obzvlášť s přihlédnutím na česká specifika a zdejší využívání těchto služeb. Jako podklad pro formulaci strategie komunitního marketingu FIS VŠE je zpracována konkurenční analýza, která mapuje implementaci komunitního marketingu na konkurenčních vysokých školách v Česku a také na špičkových univerzitách v zahraničí. Z této analýzy vyplývá jednak relativní umístění FIS VŠE mezi konkurencí a jednak popis použitelných "best practises" pro formulaci vlastní strategie. Zkušenosti z analýzy jsou využity ve formulaci Strategie komunitního marketingu FIS VŠE, která nabízí rámec pro práci týmu sociálních médií, který ji realizuje. Strategie je zpracována stručnou formou v 6 dokumentech, z části také v interaktivní podobě pomocí Google Spreadsheets tak, aby ji bylo možné snadno převzít, adaptovat a využít. V ostatních dokumentech jsou definována pravidla, cíle a metriky komunitního marketingu. Kromě nich strategie nabízí tipy na konkrétní obsah tak, jak byly zjištěny pomocí analýzy konkurenčních řešení.
Amatérská tvorba audiovizuálních děl a autorské právo
Vitinger, Aleš ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Krsek, Libor (oponent)
Cílem této práce je provést analýzu oblasti autorských práv související s amatérskou filmovou tvorbou. Počet amatérských autorů se, zejména díky rozvoji internetu a digitálních médií, rapidně zvyšuje. Právo ovšem na tuto změnu nestíhá reagovat. Současného autorské právo je silně rozvinuté, má vyvinutý institut kolektivní správy práv, která tuto moc ještě zvyšuje. Pro amatérské účely je ovšem toto uspořádání zcela nevhodné. Amatérský tvůrce se ve složitých zákonech nemá šanci zorientovat a v kolektivní správě je zcela upozaděn profesionálními uživateli, pro které je tento institut primárně určen. Výsledkem je masivní celosvětové porušování autorského práva. Jednou z odpovědí na tento stav je iniciativa Creative Commons, která na základě autorských zákonů navrhla znění několika druhů licencí, které může autor zveřejnit se svým dílem, čímž ho de facto nabídnout ostatním k užití. Licence Creative Commons autorovi umožňují zvolit si jaká práva k dílu omezí, např. vytváření odvozených děl, nebo komerční použití. Z této práce vyplývá, že využití děl pod licencemi Creative Commons je pro amatérského filmového tvůrce velmi vhodné. Přináší jednoduchost a nulové náklady, oproti složitému a nákladnému licencování autorských děl, která pod Creative Commons nejsou. Při použití děl standardně licencovaných autor musí pečlivě ohlídat, zdali všechna práva spojená s použitými díly jsou vyrovnána. V praxi půjde ve filmové tvorbě zejména o použití hudebních děl. U těch je zapotřebí vyrovnat práva autorů (skladetele hudy a textu), výkonných umělců a výrobců zvukových záznamů. V České republice tato práva spravují organizace OSA a Intergram.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.