Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Komunikační mix vybrané cestovní kanceláře
Vimmerová, Táňa ; Vimmer, Jan (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Hlavním předmětem této diplomové práce je zdokonalení komunikačního mixu vybrané cestovní kanceláře LAYNO Tour s.r.o., která se zaměřuje na mladé lidi. Práce je systematicky rozdělena do tří částí. První část obsahuje teoretický výklad, vymezuje stěžejní pojmy marketingu a komunikačního mixu, a vytváří tak teoretický rámec pro následující dvě části. V druhé části je představena vybraná společnost a jsou v ní provedeny a vyhodnoceny analýzy vnitřního a vnějšího prostředí, současného marketingového a komunikačního mixu cestovní kanceláře. Poznatky z těchto analýz jsou souhrnně zobrazeny pomocí SWOT analýzy. Ve třetí části jsou na základě výstupů analytické části navrženy konkrétní nástroje komunikačního mixu, který má být aplikován.
Komunikační mix vybrané cestovní kanceláře
Vimmerová, Táňa ; Vimmer, Jan (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Hlavním předmětem této diplomové práce je zdokonalení komunikačního mixu vybrané cestovní kanceláře LAYNO Tour s.r.o., která se zaměřuje na mladé lidi. Práce je systematicky rozdělena do tří částí. První část obsahuje teoretický výklad, vymezuje stěžejní pojmy marketingu a komunikačního mixu, a vytváří tak teoretický rámec pro následující dvě části. V druhé části je představena vybraná společnost a jsou v ní provedeny a vyhodnoceny analýzy vnitřního a vnějšího prostředí, současného marketingového a komunikačního mixu cestovní kanceláře. Poznatky z těchto analýz jsou souhrnně zobrazeny pomocí SWOT analýzy. Ve třetí části jsou na základě výstupů analytické části navrženy konkrétní nástroje komunikačního mixu, který má být aplikován.
Strategický a marketingový plán vybrané společnosti
Vimmer, Jan ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Cílem této diplomové práce je sestavit na základě teoretických poznatků strategický marketingový plán pro existující cestovní kancelář. Dalším cílem této práce je důkladně prozkoumat okolí podniku, zejména pak jeho stávající konkurenci. Diplomová práce je rozdělena do dvou částí. Teoretické, kde s využitím odborné literatury popisuji samotnou definici procesu strategického plánování a jeho jednotlivých částí, ale také stanovení vize a mise podniku, strategickou analýzu a konkrétní typy možných strategií. Druhou částí je pak praktická část, kde aplikuji teoretické principy marketingového plánování na konkrétním příkladu naší cestovní kanceláře.
Podnikatelský plán - založení cestovní kanceláře
Vimmer, Jan ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Cílem této bakalářské práce je sestavit na základě teoretických poznatků podnikatelský plán pro založení cestovní kanceláře. Dalším cílem je na základě tohoto podnikatelského plánu zhodnotit, zda je konkrétní podnikatelský záměr realizovatelný a životaschopný a jaká bude popřípadě jeho finanční náročnost. Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí. Teoretické, kde popisuji podnikání, osobu podnikatele, jeho optimální vlastnosti, hlavním motivy, které ovlivňují jeho vstup do podnikání, ale také právním formám podnikání v České republice. V další kapitole se zabývám obecnou strukturou podnikatelského plánu, jeho potenciálními uživateli a náležitostmi, které by měl správný podnikatelský plán splňovat. Druhou částí je část praktická, kde detailně rozebírám strukturu vlastního podnikatelského plánu zaměřeného na založení cestovní kanceláře. Zde se zejména zabývám detailní analýzou okolí podniku, marketingovým a finančním plánem, ale také zhodnocením možných rizik.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.