Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Historie a analýza marketingu v NBA
Vilímec, Jan ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
1 Abstrakt Název: Historie a analýza marketingu v NBA Cíle: Cílem této bakalářské práce je představit a popsat americkou nejvyšší basketbalovou soutěž - NBA, objasnit její historickou organizační strukturu, funkci ve společnosti, praktické fungování a její marketingovou složku. Dále posoudit rostoucí využití cizích hráčů v této soutěži v rámci marketingových aktivit a celkové budoucí strategie organizace. Zjistit trendy způsobu užití marketingových nástrojů, reklamních aktivit, způsobů získávání financí a chod celého ligového systému. Na závěr práce vyjadřuji pomocí SWOT analýzy pozitivní a negativní aspekty pro současné a budoucí fungování celé ligy. Metody: Jedná se o teoretickou práci, která má deskriptivně-analytický charakter. Hlavní metodou je tedy analýza, která je zacílena na shromáždění a studium dokumentů, literárních a webových zdrojů. Následuje sumarizace zjištěných informací a jejich ucelené zpracování. Výsledky: Z analýzy vyplývá, že NBA je jednou z nejpokrokovějších organizací v oblasti sportovního marketingu na světovém trhu sportovních organizací. Její úspěch je především spojený s rozsáhlou komunikací s příznivci a s aktivitami v mnoha oblastech společenského života. Zavedení marketingové strategie v angažování cizinců a jejich využití pro vstup na ostatní světové trhy, se začíná...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.