Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Rebranding: Garnier case study
Veselý, Radovan ; Karlíček, Miroslav (vedoucí práce) ; Sochorová, Mária (oponent)
Práce se zabývá problematikou rebrandingu nebo změny značky na konkrétním případě z České Republiky. Cílem práce je přijít s konkrétní strategií kampaně rebrandingu pro značku Garnier Naturals. Hlavním přínosem práce je určení jednak obecných pravidel rebrandingu jakož i stanovení konkrétního procesu na základě atributů rebrandovane značky Garnier Naturals. V teoretické části je sesbíraná teorie značky a případové studie úspěšného a neúspěšného rebrandnigu. Z nich jsou vyvedeny závěry o správných a špatných praktikách při tomto procesu. V aplikační části se nachází studia image původní značky, analýza kvantitativního výzkumu na internetu a analýza kvalitativního výzkumu - skupinových rozhovorů. Závěr se zabývá součtu zjištěných skutečností a doporučením správné strategie rebrandingu pro danou značku.
Body image in the Elle magazine today and ten years ago
Veselý, Radovan ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Bohuněk, Bohuslav (oponent)
Práce srovnává body image osob na inzerátech v dámském lifestylovém časopise Elle z před deseti let a v současnosti. V druhé části analyzuje sebehodnocení body image cílové skupiny tohoto časopisu před deseti lety i dnes a snaží se najít spojitost mezi změnami v sebehodnocení lidí cílové skupiny a změnami v inzercí.

Viz též: podobná jména autorů
1 VESELÝ, Robert
4 VESELÝ, Roman
16 Veselý, Radek
4 Veselý, Radim
4 Veselý, Roman
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.