Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Comparison of the influence of the PISA Study on the german and the czech educational system 2000-2009
Vermachová, Helena ; Šafařík, Petr (vedoucí práce) ; Emler, David (oponent)
Cílem této práce je porovnat výsledky a dopady studie PISA na německé a české školství. OECD prostřednictví testů PISA srovnává schopnost využití znalostí nabytých během základního vzdělání v reálném životě u patnáctiletých žáků. Na rozdíl od České republiky se v Německu podařilo výsledky zlepšit. Přestože se reformy školství v obou zemích ubíraly stejným směrem, jejich výsledky se zásadním způsobem liší. Důvody tohoto rozdílu jsou definovány pomocí analýzy použitých nástrojů vzdělávací politiky i celého politického a společenského přístupu. Ten je ilustrován pomocí přehledu mediální tematizace studie PISA.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.