Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Psychologické aspekty reklamy
Velková, Romana ; Hiršová, Miloslava (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
Diplomová práce se se zabývá tématem reklamy a reklamních kampaní z pohledu psychologie. Snaží se v prvé řadě objasnit základní psychologické pojmy ve spojitosti s reklamou a následně rozebrat nejběžnější prvky, které reklama využívá. V praktické části jsou pak tyto poznatky aplikovány na konkrétní kampaň se záměrem vytvoření hypotéz, jak by tato reklama měla na spotřebitele působit. Cílem praktické části práce je pomocí výsledků provedené ankety zhodnotit, zda jsou tyto hypotézy pravdivé či nikoli.
Porovnání způsobů financování rozvojového projektu konkrétního podniku
Velková, Romana ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Pevná, Jana (oponent)
Bakalářská práce se zabývá možnostmi financování rozvojového projektu malého podniku. Porovnává jednotlivé možnosti financování -- hlavně leasing a úvěr - z finančního hlediska a také s ohledem na výhody a nevýhody těchto produktů. Cílem práce je nalézt na základě komparace jednotlivých produktů nejlepší možné řešení pro financování konkrétního rozvojového projektu -- nákupu automobilu pro Potraviny M+V.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.