Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingový mix služeb
Veličková, Daniela ; Kafoněk, Richard (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Hlavním předmětem bakalářské práce „Marketingový mix služeb“ je analýza současného stavu a následný návrh na zefektivnění marketingové strategie podniku nabízejícího služby v oblasti tělovýchovy a sportu. Teoretická část se zabývá základními pojmy marketingového mixu služeb souvisejícími s danou problematikou. Analytická část je zaměřena na aktuální stav fitcentra Best Gym Horova. V praktické části jsou představeny konkrétní návrhy a doporučení, díky kterým by mělo dojít k efektivnější marketingové strategii.
Marketingový mix služeb
Veličková, Daniela ; Kafoněk, Richard (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Hlavním předmětem bakalářské práce „Marketingový mix služeb“ je analýza současného stavu a následný návrh na zefektivnění marketingové strategie podniku nabízejícího služby v oblasti tělovýchovy a sportu. Teoretická část se zabývá základními pojmy marketingového mixu služeb souvisejícími s danou problematikou. Analytická část je zaměřena na aktuální stav fitcentra Best Gym Horova. V praktické části jsou představeny konkrétní návrhy a doporučení, díky kterým by mělo dojít k efektivnější marketingové strategii.
Marketingový mix sportovního centra
Veličková, Daniela ; Mucha,, Martin (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Náplní diplomové práce „Marketingový mix sportovního centra“ je podrobná analýza problematiky týkající se marketingové strategie v podniku nabízejícím služby v oblasti tělovýchovy a sportu. Teoretická část je věnována obecnému východisku, které je pro zpracování následujících částí nedílnou součástí. Analytická část zkoumá rozbor aktuální situace sportovního centra. Na základě vypracované analýzy jsou podniku představeny konkrétní návrhy, které by měly význačně posílit celkovou marketingovou strategii podniku a které jsou připraveny k okamžité implementaci do praxe.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.