Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využití zaměstnaneckých benefitů firem ve sportovním sektoru v kontextu s podnikatelským sektorem
Vejražková, Zuzana ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Janák, Vladimír (oponent)
Název: Využití zaměstnaneckých benefitů firem ve sportovním sektoru v kontextu s podnikatelským sektorem Cíle: Hlavním cílem této diplomové práce je zpracovat problematiku zaměstnaneckých benefitů, jejich zhodnocení a zjištění rozdílů v poskytování benefitů mezi komerčním sportovním sektorem a nekomerčním sportovním sektorem. Dílčím cílem pak je zjištění, jak jsou nabízené benefity vnímány příjemci, tedy zaměstnanci. Metody: V této práci byla použita metoda analýzy dat, jejich následná dedukce, metoda řízeného rozhovoru a metoda dotazníku. Analýza dat a jejich dedukce byla aplikována v rozboru teoretických východisek k zaměstnaneckým benefitům, metoda řízeného rozhovoru v části průzkumu rozdílů mezi poskytovanými benefity jednotlivými organizacemi a metoda dotazníků v průzkumu rozdílů ve využití nabízených benefitů. Výsledky: Výsledky ukázaly, že odchylky mezi zkoumanými organizacemi jsou poměrně podstatné. Komerční sportovní sektor nabízí svým zaměstnancům nejen mnohem více benefitů, ale i naprosto odlišné druhy, než nekomerční sektor. Využití těchto benefitů zaměstnanci je pak logicky též odlišné. Bylo zjištěno, že nekomerční sportovní sféra nemá prakticky žádný přístup k financím, což se razantně ukazuje ve zkoumaných oblastech, a nekomerční sektor tak staví do pozice ,,outsidera" v péči o...
Využití zaměstnaneckých benefitů firem ve sportovním sektoru v kontextu s podnikatelským sektorem
Vejražková, Zuzana ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Janák, Vladimír (oponent)
Název: Využití zaměstnaneckých benefitů firem ve sportovním sektoru v kontextu s podnikatelským sektorem Cíle: Hlavním cílem této diplomové práce je zpracovat problematiku zaměstnaneckých benefitů, jejich zhodnocení a zjištění rozdílů v poskytování benefitů mezi komerčním sportovním sektorem a nekomerčním sportovním sektorem. Dílčím cílem pak je zjištění, jak jsou nabízené benefity vnímány příjemci, tedy zaměstnanci. Metody: V této práci byla použita metoda analýzy dat, jejich následná dedukce, metoda řízeného rozhovoru a metoda dotazníku. Analýza dat a jejich dedukce byla aplikována v rozboru teoretických východisek k zaměstnaneckým benefitům, metoda řízeného rozhovoru v části průzkumu rozdílů mezi poskytovanými benefity jednotlivými organizacemi a metoda dotazníků v průzkumu rozdílů ve využití nabízených benefitů. Výsledky: Výsledky ukázaly, že odchylky mezi zkoumanými organizacemi jsou poměrně podstatné. Komerční sportovní sektor nabízí svým zaměstnancům nejen mnohem více benefitů, ale i naprosto odlišné druhy, než nekomerční sektor. Využití těchto benefitů zaměstnanci je pak logicky též odlišné. Bylo zjištěno, že nekomerční sportovní sféra nemá prakticky žádný přístup k financím, což se razantně ukazuje ve zkoumaných oblastech, a nekomerční sektor tak staví do pozice ,,outsidera" v péči o...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.