Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vnímání čínských hi-tech značek v Evropě
Vargasová, Nikola ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Cook, Gina (oponent)
Diplomová práce na téma Vnímání čínských hi-tech značek v Evropě se zabývá otázkou, jak čínský původ ovlivňuje vnímání hi-tech značek evropskými zákazníky. Teoretická část se zabývá konceptem země původu (country-of-origin) a jeho souvislostí s konceptem brand equity. Praktická část práce se pak věnuje vlastnímu výzkumu na téma vnímání čínských chytrých telefonů v Evropě. Výsledky výzkumu potvrzují obě stanové hypotézy: 1. zákazníci nejsou při výběru chytrého telefonu ovlivněni původem značky. 2. Evropští zákazníci nemají spojené čínské hi-tech produkty s nízkou kvalitou.
Postavení evropských značek na trhu s automobily v ČLR
Vargasová, Nikola ; Zapletal, Petr (vedoucí práce) ; Střecha, Michal (oponent)
Cílem bakalářské práce je zhodnocení současného postavení evropských značek na čínském trhu s automobily a nastínění možného budoucího vývoje a příležitostí pro další růst. V první kapitole je charakterizován automobilový trh v EU a ČLR. V další části je popsán vývoj obchodu s výrobky automobilového průmyslu mezi těmito zeměmi. Nakonec je provedena SWOT analýza evropských automobilek na čínském trhu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.