Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Penetration of Luxury Car Brands to Balkan Region
Učeň, Michal ; Vaníčková, Iva (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
The main aim of this master’s thesis is to analyse the potential of Balkan market for distribution of new luxury cars Bentley and Lamborghini by Leonhardt Group Automobile. The company is distributor of luxury car brands of Volkswagen Group in Germany and presently the management considers possibilities of new market entry to former Yugoslavia countries. Because of present situation on the new cars’ market influenced by global financial crisis, author analyses potential of distribution of used cars as a part of business. In the first part of paper the theoretical background related to market analysis is described. The second part is concentrated on analysis of Balkan markets potential and author’s recommendations whether to enter the specific markets and definition of marketing strategy.
Marketingová strategie vstupu Kolumbijské firmy Juan Valdez Café na evropský trh
Učeň, Michal ; Vaníčková, Iva (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je zhodnocení současné mezinárodní marketingové strategie kolumbijské společnosti Procafecol S.A. a návrh dalšího postupu při vstupu na evropský trh. Firma je zaštítěna kolumbijskou asociací pěstitelů kávy a provozuje síť kaváren pod značkou Juan Valdez Café v několika zemích Jižní a Severní Ameriky a Španělsku doplněných o prodej kávy v jiných distribučních kanálech. Cílem společnosti je především celosvětová propagace kvalitní kolumbijské kávy s podloženým původem. V první části diplomové práce jsou popsány současné metody a postupy při návrhu mezinárodní marketingové strategie firmy a další teoretická východiska vztahující se k tomuto tématu v kontextu poskytování služeb. V druhé, praktické části, je uvedena vlastní analýza a zhodnocení stávající marketingové strategie firmy a návrh strategie pro budoucí expanzi do Evropy.
Marketingová strategie vstupu Kolumbijské firmy Juan Valdez Café na evropský trh
Učeň, Michal ; Vaníčková, Iva (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je zhodnocení současné mezinárodní marketingové strategie kolumbijské společnosti Procafecol S.A. a návrh dalšího postupu při vstupu na evropský trh. Firma je zaštítěna kolumbijskou asociací pěstitelů kávy a provozuje síť kaváren pod značkou Juan Valdez Café v několika zemích Jižní a Severní Ameriky a Španělsku doplněných o prodej kávy v jiných distribučních kanálech. Cílem společnosti je především celosvětová propagace kvalitní kolumbijské kávy s podloženým původem. V první části diplomové práce jsou popsány současné metody a postupy při návrhu mezinárodní marketingové strategie firmy a další teoretická východiska vztahující se k tomuto tématu v kontextu poskytování služeb. V druhé, praktické části, je uvedena vlastní analýza a zhodnocení stávající marketingové strategie firmy a návrh strategie pro budoucí expanzi do Evropy.
Penetration of Luxury Car Brands to Balkan Region
Učeň, Michal ; Vaníčková, Iva (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
The main aim of this master’s thesis is to analyse the potential of Balkan market for distribution of new luxury cars Bentley and Lamborghini by Leonhardt Group Automobile. The company is distributor of luxury car brands of Volkswagen Group in Germany and presently the management considers possibilities of new market entry to former Yugoslavia countries. Because of present situation on the new cars’ market influenced by global financial crisis, author analyses potential of distribution of used cars as a part of business. In the first part of paper the theoretical background related to market analysis is described. The second part is concentrated on analysis of Balkan markets potential and author’s recommendations whether to enter the specific markets and definition of marketing strategy.

Viz též: podobná jména autorů
4 VANÍČKOVÁ, Ivana
4 Vaníčková, Ivana
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.