Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová strategie firmy Adonis
Vajdík, Marek ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Bencová, Lubica (oponent)
Diplomová práce analyzuje marketingovou strategii společnost Adonis působící již 20 let na trhu s relaxačními a kosmetickými výrobky. Obsahem první kapitoly je seznámení se s činností zkoumané firmy. Teoretickou rovinou strategického řízení firmy se zabývá kapitola druhá. Třetí kapitola zpracovává vnější situační analýzu -- analýzu makroprostředí (PEST) a mikroprostředí. K identifikování vnitřního prostředí společnosti slouží SWOT analýza, které zároveň naznačuje možné příležitosti a hrozby vyplývající z trhu. Nejobsáhlejší kapitolu tvoří vlastní analýza jednotlivých nástrojů marketingového mixu. Nastínění trendů ukazuje aspekty, které by mohly výrazně ovlivňovat budoucí rozhodování kosmetických firem, nebo ovlivňují současný trh již nyní. V závěrečné kapitole jsou uvedeny dílčí vylepšení jednotlivých nástrojů. Závěr obsahuje zhodnocení dosavadní strategie s dílčími potenciálními vylepšeními.
Nové trendy v mezinárodní přepravě
Vajdík, Marek ; Sato, Alexej (vedoucí práce) ; Krajsa, Patrik (oponent)
Cílem bakalářské práce je podat ucelené informace o nových trendech v mezinárodní přepravě. Práce poukazuje na mezinárodní přepravu zboží a na dopravu celkově jako na základní elementy světového hospodářství. Kromě technologických pokroků v jednotlivých druzích nákladních přeprav je zde část věnována novým trendům ve vývoji právního a institucionálního rámce mezinárodní přepravy. Dalším tématem je rozbor přepravních a skladovacích prostředků s detailním pohledem na kontejnerizaci, která spolu s multimodální přepravou představuje dva nejdůležitější aspekty vývoje mezinárodního obchodu posledních padesáti let. Poslední část této bakalářské práce poukazuje na využití informačních technologií pro maximalizaci hospodárnosti a bezpečnosti dopravního provozu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.