Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Online marketing v hotelnictví
Vachková, Rita ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Pařízek, Karel (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá online marketingem a jeho aplikací a využitím v oblasti hotelnictví. Cílem práce je seznámit čtenáře s touto problematikou a v rámci tohoto cíle vytvořit studii s komplexním pohledem na online marketing v hotelnictví, kterou dále doplňuje vlastní výzkum. V rámci primárního výzkumu je stanoven dílčí cíl - zhodnotit situaci online marketingu na trhu pražských hotelů a to především z hlediska jejich prezentace na webových stránkách a dále reklamy ve vyhledavačích. Práce je rozdělena do tří částí. Nejdříve je zde teoretické vymezení online marketingu, na které navazuje sekundární výzkum týkající se využití internetu v České republice, následuje zmapování současné situace v oblasti ubytovacích služeb, kde je opět využito sekundárního výzkumu. Práci uzavírá výzkum primární zaměřený na online marketing hotelů v Praze. Celá práce je realizována ve spolupráci se společností Blueberry.cz Apps, s.r.o.
Loajalita zákazníků k dm drogerii
Vachková, Rita ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Procházková, Markéta (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá charakteristikou spotřebního chování a loajality. Loajalita zákazníků je zkoumána na trhu s drogistickým zbožím, konkrétně u řetězce dm drogerie markt. Pomocí marketingového výzkumu provedeného dotazníkovým šetřením jsou zjištěny informace, na základě kterých jsou vyvozena fakta o loajalitě zákazníků k dm drogerii markt. Práce je rozdělena do několika kapitol, dvě jsou ryze teoretické, jedna kapitola je věnována popisu vybraného řetězce -- dm drogerie markt, a dále se přechází k výzkumu, nejprve jsou analyzována data sekundární a poté primární. Zastřešujícím cílem této práce je zjištění, zda jsou k této drogerii zákazníci loajální a proč. Avšak to s sebou nese několik podcílů - proč zákazníci chodí právě do této drogerie, zda chodí i jinam a proč, vliv věrnostního programu na jejich rozhodování, a především konkrétní informace o spokojenosti zákazníků s touto drogerií.

Viz též: podobná jména autorů
1 Vachková, Renata
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.