Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Evaluation in lessons of French language according to The CEFR
Vaňáčová, Eva ; Klinka, Tomáš (vedoucí práce) ; Jančík, Jiří (oponent)
Diplomová práce na téma "Hodnocení v hodinách francouzštiny z pohledu Evropského jazykového rámce" má sloužit především učitelům francouzského jazyka jako jeden ze způsobů, jak správně hodnotit své studenty. Práce obsahuje dvě části. V první z nich jsou uvedeny teoretické informace týkající se hodnocení, z nichž je poté odvozena část praktická. Praktickou část tvoří pracovní listy určené učitelům, které obsahují cílovou skupinu studentů, pro které jsou určeny, vzdělávací cíle, pomůcky a možný návrh hodnocení. Hodnocení je velmi důležitým momentem ve výuce a to nejen cizích jazyků. Jeho výsledky velmi ovlivňují další studium žáka, jelikož ne vždy samotné hodnocení může být pozitivním podnětem. Proto se nejprve zabýváme hodnocením jako takovým. Teoretická část začíná obecným vymezením Společného evropského referenčního rámce pro jazyky a jeho stručného vývoje. Podoba, jakou známe dnes, byla uvedena v praxi v roce 2001, kdy jej vydala Rada Evropy. Hlavní myšlenkou Společného evropského referenčního rámce pro jazyky je poskytnutí obecného rámce pro vypracování jazykových sylabů, zkoušek či učebnic v celé Evropě. Ve své úplnosti popisuje vše, co se musí studenti naučit, aby užívali jazyka ke komunikaci a současně jaké znalosti a dovednosti musí rozvíjet, aby byli schopni účinně jednat. Popis se samozřejmě také...
Evaluation in lessons of French language according to The CEFR
Vaňáčová, Eva ; Jančík, Jiří (oponent) ; Klinka, Tomáš (vedoucí práce)
Diplomová práce na téma "Hodnocení v hodinách francouzštiny z pohledu Evropského jazykového rámce" má sloužit především učitelům francouzského jazyka jako jeden ze způsobů, jak správně hodnotit své studenty. Práce obsahuje dvě části. V první z nich jsou uvedeny teoretické informace týkající se hodnocení, z nichž je poté odvozena část praktická. Praktickou část tvoří pracovní listy určené učitelům, které obsahují cílovou skupinu studentů, pro které jsou určeny, vzdělávací cíle, pomůcky a možný návrh hodnocení. Hodnocení je velmi důležitým momentem ve výuce a to nejen cizích jazyků. Jeho výsledky velmi ovlivňují další studium žáka, jelikož ne vždy samotné hodnocení může být pozitivním podnětem. Proto se nejprve zabýváme hodnocením jako takovým. Teoretická část začíná obecným vymezením Společného evropského referenčního rámce pro jazyky a jeho stručného vývoje. Podoba, jakou známe dnes, byla uvedena v praxi v roce 2001, kdy jej vydala Rada Evropy. Hlavní myšlenkou Společného evropského referenčního rámce pro jazyky je poskytnutí obecného rámce pro vypracování jazykových sylabů, zkoušek či učebnic v celé Evropě. Ve své úplnosti popisuje vše, co se musí studenti naučit, aby užívali jazyka ke komunikaci a současně jaké znalosti a dovednosti musí rozvíjet, aby byli schopni účinně jednat. Popis se samozřejmě také...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.