Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Nová média a internetový marketing na příkladu sociálních sítí
Vítková, Olga ; Švelch, Jaroslav (vedoucí práce) ; Čurda, Pavel (oponent)
Diplomová práce na téma Nová média a internetový marketing na příkladu sociálních sítí pojednává o možnostech marketingu, které se v rámci sociálních sítí naskytují. Práce popisuje i charakteristiky nových médií a širší společenský kontext. Celá práce tak sestává ze tří pilířů - z nových médií a technologií, z nových médií a sociálních aktivit a v neposlední řadě z internetového marketingu a případové studie. Charakteristiky nových médií předznamenávají zcela nové možnosti a příležitosti pro marketing, který nabývá kvalitativní změny. Společnosti se musí učit, jak se těmto změnám přizpůsobit a naopak je využít ve svůj prospěch, protože se marketérům dostávají nové nástroje, nové možnosti pro úspěšnou marketingovou komunikaci. Marketingu se díky internetu naskytují obrovské možnosti. Vedle nástrojů klasické komerční komunikace má k dispozici i interpersonální komunikaci. Sběr informací o uživatelích vede k cílenému oslovování zákazníků. Jedním z takových nástrojů, pomocí kterého mohou společnosti přímo zjišťovat potřeby, požadavky a přání na onu konkrétní značku, jsou sociální sítě. Tento předpoklad ověřuje v rámci diplomové práce případová studie.
Nová média a internetový marketing na příkladu sociálních sítí
Vítková, Olga ; Čurda, Pavel (oponent) ; Švelch, Jaroslav (vedoucí práce)
Diplomová práce na téma Nová média a internetový marketing na příkladu sociálních sítí pojednává o možnostech marketingu, které se v rámci sociálních sítí naskytují. Práce popisuje i charakteristiky nových médií a širší společenský kontext. Celá práce tak sestává ze tří pilířů - z nových médií a technologií, z nových médií a sociálních aktivit a v neposlední řadě z internetového marketingu a případové studie. Charakteristiky nových médií předznamenávají zcela nové možnosti a příležitosti pro marketing, který nabývá kvalitativní změny. Společnosti se musí učit, jak se těmto změnám přizpůsobit a naopak je využít ve svůj prospěch, protože se marketérům dostávají nové nástroje, nové možnosti pro úspěšnou marketingovou komunikaci. Marketingu se díky internetu naskytují obrovské možnosti. Vedle nástrojů klasické komerční komunikace má k dispozici i interpersonální komunikaci. Sběr informací o uživatelích vede k cílenému oslovování zákazníků. Jedním z takových nástrojů, pomocí kterého mohou společnosti přímo zjišťovat potřeby, požadavky a přání na onu konkrétní značku, jsou sociální sítě. Tento předpoklad ověřuje v rámci diplomové práce případová studie.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.